تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

پیرمرد ۷۲ ساله عاشق در جست و جوی زهرا خانم + عکس

  • کد خبر : 160781
  • 25 شهریور 1395 - 1:41
پیرمرد ۷۲ ساله عاشق در جست و جوی زهرا خانم + عکس

پیرمردی که همسرش برای خرید از خانه بیرون رفته ولی گمشده در جست وجوی همسرش دست به تلاشی شبانه روزی زده است.

همه اهالی محله پل ذهاب مشهد می گویند حسین آقا شب و روز ندارد،خوا و خوراک ندارد و دائم در حال جست و جوی گم شده اش است.

دهم مرداد امسال “زهرا بربری” چهل و پنج ساله برای خرید توتون از خانه بیرون رفت اما دیگر بازنگشت. او که بدون مدارک شناسایی مانند شناسنامه یا کارت ملی از خانه بیرون رفته بود، دچار بیماری اعصاب روان بوده و با تجویز پزشک دارو مصرف می کرده است.
حسین آقا پیرمرد ۷۲ ساله ای که ساکنان محله پل ذهاب مشهد سالهاست او را با همین نام می شناسند، درمانده و پریشان به کلانتری این محله مراجع کرد و خبر از گم شدن همسرش داد.
پیرمرد در برابر افسر تحقیق نشسته بود و با بغض می گفت: ما هیچ مشکلی نداشتیم، خوب و خوش بودیم. اصلا احتمال نداره که فرار کرده باشد.
او به افسر تحقیق گفت: زهرا خانم از ازدواج اولش سه دختر و یک پسر دارد اما چون نشانی آنها را نمی دانم،هنوز نتوانستم خبرشان کنم.
حسین آقا که عاشق و شیفته زهرا خانم است،به خبرنگار گفت: زنم برادری دارد که قبل از اینکه زهرا خانم گم شود،گاهی به ما سر می زد،بعد که این اتفاق افتاد فقط یک بار آمده پیش من و گفت که پدر و مادر زهرا خبر گم شدنش را ندهم چون آنها حال روحی خوبی ندارند و ممکن است که وضعشان با شنیدن این خبر بدتر هم بشود.
پلیس با دریافت اضهارات حسین آقا تحقیقات خود را آغاز کرد واز مردم خواست که در صورتی که خانم زهرا بربری را دیدند به کلانتری اطلاع بدهند، اما حسین آقا هر جا که می رود عکس زهرا خانم را به هم محله ای ها نشان می دهد و می پرسد زهرا خانم مرا ندیده اید؟

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=160781

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x