تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
0

هدایت آقایی به دو سال حبس قطعی محکوم شد + اعترافات

  • کد خبر : 160505
  • 24 شهریور 1395 - 1:33
هدایت آقایی به دو سال حبس قطعی محکوم شد + اعترافات

وی در جریان فتنه۸۸ بازداشت شد و در دادگاه به جرم اخلال در نظم عمومی از طریق بلوا و آشوب، تحریک و تشویق مردم به شورش و اغتشاش، فعالیت تبلیغی علیه نظام مورد محاکمه قرار گرفت.

به گزارش «کمال مهر»؛، هدایت آقایی که پیش از این در جریان فتنه ۸۸ از عناصر تاثیر گذار در ستاد یکی از سران فتنه بود و به جرم اخلال در نظم عمومی  از طریق بلوا و آشوب ، و همچنین تحریک و تشویق مردم به شورش و اغتشاش همراه با فعالیت تبلیغی علیه نظام جمهوری اسلامی به پنج سال حبس تعلیقی محکوم شده بود ؛  پس از گذراندن بخشی از دوران محکومیت خود  به دو سال حبس قطعی محکوم گردید.

هدایت آقایی سال ۱۳۳۷ در فسا متولد و در دوره سوم مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده شهرستان انتخاب شد. وی که عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی است، سوابق اجرایی متنوعی را در کارنامه خود دارد. از ریاست هیأت امنای جهاد دانشگاهی گرفته تا معاونت طرح و برنامه وزیر کشور در دوره سازندگی. عضویت در شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف، دفتر تحکیم وحدت، انجمن مهندسین کشور و انجمن مدیران و متخصصان.

هدایت آقایی در فتنه ۸۸

هدایت‌ آقایی در جریان فتنه۸۸ بازداشت شد. او در دادگاه به جرم اخلال در نظم عمومی از طریق بلوا و آشوب، تحریک و تشویق مردم به شورش و اغتشاش، فعالیت تبلیغی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران از طریق شرکت در تجمعات غیر قانونی، ایجاد شبهه جعل و تقلب در نتیجه انتخابات و سلب اعتماد عمومی نسبت به حاکمیت مراجع رسمی کشور و اقدام علیه امنیت کشور از طریق اجتماع و تبانی به قصد برهم زدن امنیت عمومی مورد محاکمه قرار گرفت.
در ادامه بخشی از اعترافات هدایت اله آقایی را در دادگاه مشاهده می کنید.
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=160505

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x