تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

ستاره تیم ملی از نمای نزدیک!+تصاویر

  • کد خبر : 160494
  • 24 شهریور 1395 - 1:19

گل اروپایی آخرین سکانش از نمایش دیدنی ستاره ایران برابر قطر بود تا آب سردی باشد بر پیکره تیم چند ملیتی حاشیه خلیج فارس.

به گزارش«کمال مهر»؛ علیرضا جهانبخش ملی پوش ایرانی باشگاه آلکمار هلند به عنوان یکی از ستاره های جوان فوتبال ایران جزو امیدهای اصلی طرفداران برای رسیدن تیم ملی به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه قلمداد می شود. بازیکنی که این روزها ستاره بی چون و چرای تیم هلندی در لیگ برتر این کشور و همچنین رقابت های یورو لیگ محسوب می شود.

 

طرفداران آلکمار در آخرین نظرسنجی که توسط سایت های معتبر منتصب به این باشگاه صورت گرفت با بازی های دیدنی که علیرضا از خود نشان داده بود شماره ۷ AZ را ستاره اصلی تیم بعد از فروش بازیکنان کلیدی همچون یانسن و هنریکسن به باشگاه های انگلیسی دانستند تا از جایگاه بالای این بازیکن ایرانی خبر بدهند.

 

 

جهانبخش با این شرایط بار دیگر به اردوی تیم ملی آمد تا ثابت کند به همان اندازه که در رقابت های باشگاهی تاثیرگذار است در رده ملی هم می تواند مهره ای وزنه ای باشد. مقابل تیم چند ملیتی قطر علیرضا تلاش زیادی انجام داد تا قفل دروازه حریف را باز کند اما دفاع چند لایه قطری ها این اجازه را نداد تا این که بعد از گل گوچی بخت به جهانبخش رو کرد تا یکی از زیباترین گل های ممکن در تاریخ بازی های ملی را به نام خود ثبت و به ستاره ایران در آسمان آزادی بدل شود.

 

 

گلی که در دقیقه ۱۱+۹۰ وارد دروازه قطر شد آن هم به زیبایی هر چه تمام تر تا نام جهانبخش به عنوان ستاره بیشتر از قبل ورد زبان ها شود. حالا جهانبخش به عنوان یکی از ستاره های جوان ایران بیشتر مورد توجه قرار می گیرد تا نه تنها انتظارات طرفداران تیم ملی از او بالا برود بلکه سایر رقبا هم برنامه های خاصی برای مهار او طراحی کنند.

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=160494

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x