تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
0

تجاوز دزد خوش تیپ به دختر کرجی در خانه مجردی

  • کد خبر : 160471
  • 24 شهریور 1395 - 0:57
تجاوز دزد خوش تیپ به دختر کرجی در خانه مجردی

دزد شیک پوش که تحت تعقیب پلیس بود در آخرین اقدامش دختری را ربود و به وی تجاوز کرد.

 

 

 «کمال مهر»؛  راز تلخ این دختر جوان زمانی فاش شد که وی گریان وهراسان نزد پلیس شهریار رفت و ادعا کرد یک دزد نه تنها دارو ندارش را به سرقت برده بلکه به او تجاوز کرده است.

رعنا به افسر تحقیق گفت: یک هفته پیش در کرج با پسر جوانی به نام اشکان آشنا شدم. او بسیار شیک پوش بود سومین روز آشنایی مان وقتی سوار ماشین او شدم تا به پارکی برویم ناگهان به سمت شهریار تغییر مسیر داد هرچه اصرار و اعتراض کردم او با تهدید چاقو من را ترساند تا اینکه به خانه ای برد و با وجود گریه هایم به من تجاوز کرد.
وی افزود:او از من عکس گرفت و خواست سکوت کنم و شکایتی هم در کار نباشد بعد با هم بیرون رفتیم و وقتی جلوی مغازه ای پارک کرد و خواست برایش نوشیدنی بخرم کیفم را داخل ماشینش جا گذاشتم و او با سرقت دارو ندارم گریخت.
با این ادعاها و با دستور بازپرس خیلی زود خانه اشکان شناسایی شد و ماموران پی بردند جوان متجاوز با فرار از خانه اش به مخفیگاهی در شهرقدس رفته است و همین کافی بود تا دزد متجاوز دستگیر شود.
جوان خوش تیپ وقتی با رعنا مواجهه حضوری داده شد گفت: من با این دختر دوست بودم هیچ تجاوزی در کار نبود رعنا کیفش را داخل ماشینم جاگذاشته بود و می خواستم آنرا برگردانم.
اشکان درحالی اصرار به بی گناهی داشت که همزمان دو دختر فریب خورده دیگر به پلیس شهریار مراجعه کرده و ادعاهای مشابهی را مطرح کردند و با دیدن اشکان وی را همان دزد خوش تیپ معرفی کردند.
بنابه این گزارش،بررسی عکس های داخل موبایل اشکان نشان داد که رعنا واقعیت را می گوید و تحقیقات برای ردیابی دیگر دخترانی که در دام دزدمتجاوز گرفتار شده اند ادامه دارد.

منبع: رکنا

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=160471

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x