تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

انجام رایگان آزمایشات و سونوگرافی مردان تا پایان شهریور / بیش از ۳۰۰ مراجعه در روز نخست

  • کد خبر : 160382
  • 23 شهریور 1395 - 17:52
انجام رایگان آزمایشات و سونوگرافی مردان تا پایان شهریور / بیش از ۳۰۰ مراجعه در روز نخست

رییس بنیاد بیماری های نادر اظهار کرد: بسته غربالگری سلامت مردان شامل آزمایشات روتین و تخصصی ویژه آقایان به صورت رایگان در مراکز بنیاد بیماری های نادر انجام می شود.

   «کمال مهر»؛علی داودیان رییس بنیاد بیماری های نادربا اشاره به انجام غربالگری سلامت بانوان کشور در دهه کرامت، بیان کرد: با توجه به استقبال ادارات و دستگاه های اجرایی از «بسته غربالگری سلامت بانوان کشور» و کسب نتایج پزشکی بسیار مفید و همچنین درخواست آقایان برای غربالگری سلامت، بر ان شدیم که به مناسبت عیدسعید ولایت از قربان تا غدیر “بسته غربالگری سلامت مردان” را در این ایام ارائه دهیم.
وی تصریح کرد: برای انجام این غربالگری از کلیه نهادها و ادارات دعوت کردیم که مردان شاغل را در این ایام برای چکاپ سلامت فراخوان کنند و شماره های مرکز پزشکی وابسته به بنیاد بیماریهای نادر را در اختیار متقاضیان قرار دهند.
رییس بنیاد بیماری های نادر با بیان اینکه طرح غربالگری سلامت مردان از ۲۲ شهریور شروع شده و تا ۳۱ شهریور همزمان با عید غدیر ادامه دارد، گفت: متقاضیان می توانند طی این ۱۰ روز از بسته سلامت نادر شامل آزمایشات روتین و تخصصی ویژه آقایان،سونوگرافی ویژه مردان و سنجش تراکم استخوان بصورت رایگان بهره مند شوند.
وی از مراجعه بیش از ۳۰۰ نفر با انجام ۵۵۰ مورد تست غربالگری در روز اول این طرح مصادف با عید قربان خبرداد و یادآور شد: این غربالگری در دهه ولایت بوده و پس از آن جواب آزمایشات به ترتیب در اختیارشان قرار میگرد.
گفتنی است در بسته غربالگری بانوان، هشت هزار مورد مراجعه شده بود که از بین آنها ۹ بیمار نادر و مهم شناسایی شد.
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=160382

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x