تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
0

پاسخ قاطع ستاره پرتغالی رئال به اظهارات ژاوی

  • کد خبر : 160001
  • 21 شهریور 1395 - 11:54

رونالدو می‌گوید اگر رئیس باشگاه رئال‌مادرید بود، به مدت ۱۰ سال قراردادش را در این باشگاه تمدید می‌کرد.

به گزارش«کمال مهر»؛ تیم فوتبال رئال مادرید در هفته سوم مسابقات باشگاهی اسپانیا، موسوم به لالیگا شب گذشته موفق شد که با نتیجه ۵ بر ۲ اوساسونا را شکست داده و در مجموع با ۹ امتیاز در صدر جدول قرار بگیرد.

در پایان مسابقه خیلی از خبرنگاران به سراغ کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی رئال مادرید رفتند تا بدانند که خواسته‌اش در جمع مادریدی‌ها چیست و تا چه زمانی می خواهد به بازی‌اش در برنابئو ادامه دهد.

وی در حالی که تا سال ۲۰۱۸ با رئال مادرید قرارداد دارد، درباره آخرین هدفش در این تیم اسپانیایی اظهار داشت: من اگر رئیس باشگاه رئال مادرید بودم، با خودم قرارداد ۱۰ ساله می‌بستم و کاری می کردم که تا با همین تیم از دنیای فوتبال خداحافظی کنم.

وی تاکید کرد: این روزها من به هیچ چیز به غیر از رئال مادرید فکر نمی‌کنم و تنها فکرم این است که با پیراهن رئال مادرید از دنیای فوتبال خداحافظی کنم. رئال مادرید بزرگ‌ ترین باشگاه دنیا است و بازیکنان بسیار بزرگی را در اختیار دارد.

رونالدو در واکنش به اظهارنظر جنجالی ژاوی، کاپیتان سابق بارسلونا که در مصاحبه ای گفته نباید لیونل مسی، ستاره آرژانتینی بارسلونا را با رونالدو مقایسه کرد چرا که مسی ۵ بار توپ طلای جهان را به خود اختصاص داده و بزرگ ترین بازیکن دنیاست، گفت: من خودم را با ژاوی مقایسه نمی کنم چون تا کنون سه بار توپ طلای جهان را برنده شده‌ام در حالی که ژاوی هرگز چنین عنوانی را به دست نیاورده است.

وی درباره آخرین شرایط جسمانی خود نیز پس از دیدار با اوساسونا گفت: به لحاظ فیزیکی شرایط خوبی دارم و می توانم ۹۰ دقیقه برای رئال مادرید به میدان بروم هر چند در جریان بازی برای لحظاتی با ترس بازی می‌کنم و این ترس امری کاملا طبیعی است چون بعد از مدت ها دوباره پا به توپ شده ام و بازی می کنم.

منبع: فارس
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=160001

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x