تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

حاشیه دیدار تیم‌های تراکتور و پرسپولیس +عکس

  • کد خبر : 159863
  • 20 شهریور 1395 - 18:20
حاشیه دیدار تیم‌های تراکتور و پرسپولیس +عکس

به دلیل حضور تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی در یک هتل ازدحام زیادی از سوی هواداران این دو تیم برای گرفتن عکس یادگاری در هتل پارس رخ داده بود که این موضوع باعث به وجود آمده بی نظمی زیادی شده بود.

به گزارش«کمال مهر»؛ در حالی که تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی امروز قرار است به مصاف هم بروند اما به دلیل اینکه بازیکنان دو تیم در یک هتل مستقر هستند حاشیه‌های جالبی به وجود آمده است.

بازیکنان پرسپولیس پس از رسیدن به تبریز در هتل پارس این شهر مستقر شدند و تراکتوری‌ها هم در این هتل حضور دارند.

این موضوع باعث شده تا بازیکنان و مربیان دو تیم برخورد گرمی با یکدیگر داشته باشند.

سروش رفیعی بازیکن تیم تراکتورسازی بیشتر از سایر بازیکنان با مهدی طارمی به خوش و بش پرداخت و از طرف دیگر بازیکنانی مثل خالد شفیعی، محمد ایرانپوریان و .. از جمله بازیکنان تراکتورسازی بودند که با پرسپولیسی‌ها به گرمی خوش و بش کردند.

این ورود بازیکنان دو تیم باعث شد تا هواداران زیادی به هتل آمده و خواهان گرفتن عکس یادگاری با سرخپوشان شوند که این مسئله باعث به وجود آمدن بی نظمی زیادی در لابی هتل پارس شده بود. همچنین برانکو و قلعه نویی برخورد گرمی با یکدیگر داشتند و لحظاتی با هم به خوش و بش مشغول شدند.

همچنین حراست هتل پارس تبریز به یکی از افرادی که چند وقت اخیر در اطراف پرسپولسیی‌ها حضور داشت و صحبت زیادی در مورد او بود تذکر داد که هتل را ترک کند و اما این فرد مدعی شد که با پرسپولیسی‌ها کاری ندارد و برای دیدن محمد نوری و محسن بنگر که سابقه حضور در پرسپولیس را دارند و امسال در تراکتورسازی بازی می‌کند آمده است.

مصطفی آجرلو، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز که امروز صبح از تهران به تبریز آمده بود نیز در محل اردوی تیمش حضور یافت و با برانکو هم برخورد گرمی داشت.

دیدار تیم‌های تراکتورسازی و پرسپولیس از هفته پنجم لیگ برتر از ساعت ۱۷ و ۱۵ دقیقه در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی برگزار می‌شود.

حضور فرد حاشیه سازی که در چند وقت اخیر در اطراف پرسپولیسی‌ها بود اما با اعلام مسئولان باشگاه حق حضور در کنار پرسپولیسی‌ها را نداشت در اردوی این تیم در تبریز باعث شد تا پای پلیس هم به میان بیاید.

این فرد امروز در اردوی پرسپولیس در تبریز حاضر شد.که این مسئله با اخطار همراهان تیم پرسپولیس روبرو شد. این فرد سپس ادعا کرد که برای دیدن محسن بنگر و محمد نوری به اردوی پرسپولیس آمده که این موضوع باعث شد در نهایت پرسپولیسی‌ها با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند و یک اتومبیل پلیس به هتل پارس بیاید.

پلیس در هتل محل اقامت تراکتورسازی و پرسپولیس باعث شد تا برای لحظاتی جو هتل امنیتی شود. اما در نهایت و پس از تذکری که از سوی مسئولان دو تیم‌ به این فرد داده شد قرار شد که وی در اردوی پرسپولیس حاضر نشود.

حاشیه دیدار تیم‌های تراکتور و پرسپولیس +عکس

*مارکار آقاجانیان و گاسپار دو تن از مربیان تیم ملی فوتبال کشورمان امروز برای تماشای دیدار حساس تراکتورسازی و پرسپولیس به تبریز آمدند تا این دیدار را از نزدیک تماشا کنند.

این دو مربی در هتل پارس مستقر شدند که همان هتلی است که بازیکنان تراکتورسازی و پرسپولیس در آن حضور دارند.

ادامه دارد…..

منبع: فارس
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=159863

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x