تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

چیزهایی که شما را زشت می‌کند

  • کد خبر : 159785
  • 20 شهریور 1395 - 17:22
چیزهایی که شما را زشت می‌کند

همه ما به دنبال زیبایی هستیم و مقالاتی که راه کارهای زیباتر شدن را بررسی می کند و رمز و راز جوانی را بازگو می کند، را می خوانیم، اما چه چیزهایی ما را زشت می کند؟

 به گزارش گروه وبگردی«کمال مهر»؛ همه ما به دنبال زیبایی هستیم و مقالاتی که راه کارهای زیباتر شدن را بررسی می کند و رمز و راز جوانی را بازگو می کند، را می خوانیم، اما چه چیزهایی ما را زشت می کند؟

جوانی را در نظر بگیرید که روی ظاهر خود بسیار حساس است و یک ملاقات کاری و یا احساسی دارد، او تمام چیزهایی که می داند برای زیباتر شدن و خوش تیپ تر شدنش لازم است را رعایت می کند، اما احساس می کند یک چیزهایی کم است و همه چیز سر جایش نیست.

در اینجا به شما چیزهایی را نشان می دهیم که شما را از سکه می اندازد، پیرتر نشانتان می دهد و اصطلاحا شما را زشت می کند.

دندان‌هایی زرد و کثیف

خانومی بود در نهایت ثروت، اما همیشه مشخص بود که ناهار چه خورده است! می دانید از کجا؟ از باقی مانده ی غذا روی دندان هایش! حتما بعد از غذا و قبل از خروج از خانه و رسیدن به قرار ملاقاتتان، از نخ دندان استفاده کنید و مسواک بزنید.

لازم به یادآوری نیست که استفاده از سیگار دندان هایتان را زرد می کند؟ اگر می خواهید دندان هایتان سفید و زیبا و درخشان باشد، سیگار را کنار بگذارید و هر شش ماه یکبار به دندان پزشک مراجعه کنید.

بوی بد

لباس هایتان را چند وقت یکبار می شویید؟ لباس های زیرتان را چند وقت یکبار عوض می کنید؟ آیا با لباس بیرونتان در آشپزخانه کار می کنید؟ مسواک می زنید تا دهانتان بوی بدی ندهد؟ قبل از قرار ملاقاتتان پیاز، سبزی خوردن و سیر ترشی می خورید؟

همیشه به یاد داشته باشید، بوی بد عاملی است که اطرافیان را از شما دور و دورتر می کند. لباس هایتان را زود به زود بشویید و از مایع نرم و خوشبو کننده در ماشین لباسشویی استفاده کنید.

خیلی ها عادت دارند که هر شنبه تمام لباس هایشان را عوض می کنند، اما در شاید پوشیدن یک لباس آنهم در یک هفته خیلی درست نباشد، حداکثر سه روز برای کثیف و آلوده شدن لباس آنهم در آب و هوای بد شهر ما کافی است.

لباس زیر را هر روز و یا یک روز در میان باید عوض کرد، و توجه کنید که با لباسی که قرار است در قرار ملاقاتتان می پوشید حتی برای آب خوردن هم وارد آشپزخانه نشوید!

ناخن

هیچ تصویری زشت تر از ناخن‌های بلند در یک مرد و ناخن‌های نامرتب در یک بانو نیست. به خصوص این که زیر آنهم سیاه و چرک باشد.

کفش کثیف

چه از کفش های چرمی استفاده کنید، چه کفش پیاده روی و راحتی، نظافت کفش ارتباط مستقیم با شخصیت شما دارد.  انسان های با شخصیت هیچگاه اجازه نمی دهند آلودگی و خاک بر روی کفش شان بنشیند، چه برسد به این که چرک مرده هم شود!

ایراد در لباس

خودتان را برسی کنید، آیا کمربندتان پوست پوست شده است؟ آیا زیر بغل پیراهنتان پاره شده است؟ آیا کنار شلوارتان درز کش شده است؟ آیا پایین چادرتان خاکی است و نخ کش شده است؟ اگر ایرادی در لباستان هست با این جمله که “ای بابا چه کسی می بیند؟!” سرسری از ان عبور نکنید، شاید همه نبینند اما آن کسی که باید ببیند، می بیند و در ثانی چه کسی از خودتان با شخصیت تر برای دیدن ایرادی در لباستان وجود دارد؟ پس به خودتان احترام بگذارید و با لباسی که ایراد دارد در انظار ظاهر نشوید.

منبع:پارسینه
انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=159785

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x