تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

شکنجه با سیخ داغ برای اخاذی میلیونی +عکس

  • کد خبر : 159772
  • 20 شهریور 1395 - 17:15

پرونده سه مرد که برای اخاذی ۱۱۳ میلیونی، مردی را با سیخ داغ شکنجه کرده و از صحنه آزارش فیلمبرداری کرده بودند برای محاکمه به دادگاه فرستاده شد.

به گزارش گروه وبگردی «کمال مهر»؛ رسیدگی به این پرونده از بهمن سال گذشته و به دنبال شکایت مردی در پلیس آگاهی تهران آغاز شد. شاکی که بشدت مورد شکنجه و سوختگی قرار گرفته بود در بازجویی‌ها گفت: انباری را حوالی خیابان ملت اجاره کرده و در آن کار می‌کردم. با توجه به این که مهلت قرارداد به پایان رسیده بود، از صاحب انبار خواستم برای تمدید قرار داد با هم صحبت کنیم.

قرار شد او برای صحبت به انبار بیاید. ۲۹ دی او همراه دو مرد دیگر به انبار آمدند. آنها ناگهان به من حمله‌ور شده و دست و پاهایم را بستند. سه گروگانگیر خواستند محل نگهداری پول‌هایم را به آنها بگویم. به دروغ گفتم که پولی در انبار ندارم. سه مرد خشن برای این که جای پول‌ها را بگویم با سیخ داغ به جانم افتادند و چند قسمت از بدنم را بشدت سوزاندند.

شکنجه با سیخ داغ برای اخاذی میلیونی +عکس

آنها همچنین از صحنه آزار و اذیت من فیلمبرداری و تهدید کردند اگر بعد از رفتن آنها شکایت کنم، فیلم را پخش می‌کنند. بعد از گذشت ۲۴ ساعت شکنجه وقتی فهمیدم آنها بدون پول انبار را ترک نمی‌کنند، ۱۱۳ میلیون تومان پولی را که در انبار داشتم به آنها دادم.

آنها پس از گرفتن پول مرا نیمه‌جان آنجا رها کرده و گریختند. پس از بهبود حالم و مرخص شدن از بیمارستان تصمیم به شکایت گرفتم.

شکنجه با سیخ داغ برای اخاذی میلیونی +عکس

پس از این شکایت ماموران تحقیقات خود را آغاز کرده و صاحب انبار را دستگیر کردند که با اعتراف او، دو همدستش هم دستگیر شدند.

پرونده این سرقت و شکنجه برای رسیدگی به شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. قرار است سه متهم بزودی پای میز محاکمه قرار بگیرند.

منبع: جام جم آنلاین

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=159772

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x