تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

شرط جالب همسر قوچان‌نژاد برای ازدواج!‌

  • کد خبر : 159505
  • 19 شهریور 1395 - 1:21

رضا قوچان‌نژاد این روزها و به ویژه پس از گلزنی مقابل قطر به محبوب‌ترین بازیکن تیم ملی کشورمان نزد مردم، کارشناسان، اهالی فوتبال و حتی رسانه‌ها تبدیل شده است.

به گزارش«کمال مهر»؛، پسر خوب و بااخلاق کشورمان که دیگر باید به گل‌های حساسش در رقابت‌های ملی عادت کنیم. اما شاید جالب باشد بدانید در فصل نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس خواهان عقد قرارداد با رضا قوچان‌نژاد شد. مهاجمی با اصالت مشهدی که گفته می‌شود خودش هم یک پرسپولیسی است و به این تیم علاقه دارد.

پس از جدایی مهدی طارمی از پرسپولیس در آن مقطع و سفر به ترکیه، برخی نزدیکان باشگاه گوچی را پیشنهاد دادند و مذاکراتی هم انجام شد ولی این وسط یک مانع وجود داشت.

شنیدیم همسر رضا قوچان‌نژاد که به تازگی با این مهاجم ملی‌پوش ازدواج کرده و خواهر ساره بیات بازیگر مطرح کشورمان محسوب می‌شود شرطی برای او گذاشته است. گویا همسر گوچی شرط کرده که این بازیکن حتماً باید در خارج از کشور بازی و زندگی کند و همین مسئله هم باعث شد تا آقا رضا به لیگ هلند و تیم سابق خود بازگردد. شاید اگر شرط همسر نبود، حالا باید رضا قوچان‌نژاد را در ترکیب پرسپولیس در لیگ شانزدهم می‌دیدیم اما …

مرجع : جام نیوز
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=159505

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x