تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران-کرج/محور چالوس عید قربان یکطرفه می شود

  • کد خبر : 159435
  • 19 شهریور 1395 - 0:36
ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران-کرج/محور چالوس عید قربان یکطرفه می شود

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور را در این گزارش بخوانید.

به گزارش  گروه اجتماعی «کمال مهر»؛ بر اساس تصاویر دریافتی از دوربینهایی نظارتی، سامانه‌های ترددشمار وگشت های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌استثنای محورهای مسدود، مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها به‌ روال عادی در جریان است.

*ترافیک نیمه سنگین در آزادره های تهران-کرج-قزوین(ساعت:۱۳۰۰)

بر اساس آخرین گزارش های دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه های کشور؛ در حال حاضر ترافیک در آزادراه های تهران-کرج-قزوین حد فاصل پل کلاک تا بعد از پلیس راه مهر شهر نیمه سنگین، محور کرج-چالوس در بیشتر مقاطع سنگین، محور هراز حدفاصل پلور تا گزنک نیمه سنگین و محدوده سه راهی چلاو سنگین ، محورتهران-پاکدشت نیمه سنگین و در سایر محورهای اصلی کشور تردد به صورت روان در جریان می باشد.

*ممنوعیت تردد موتورسیکلت در محورهای کرج-چالوس و هراز

تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر روز چهارشنبه مورخ ۹۵/۰۶/۱۷ الی ساعت ۰۶:۰۰ روز شنبه مورخ ۹۵/۰۶/۲۰  از محورهای کرج – چالوس ، هراز، فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع می باشد.

تبصره-تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

*محور کندوان

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵:۰۰ روز جمعه مورخ ۹۵/۰۶/۱۹ الی ساعت ۰۱:۰۰ بامداد روز شنبه مورخ ۹۵/۰۶/۲۰ از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸:۰۰ روز جمعه مورخ ۹۵/۰۶/۱۹ الی ساعت ۰۱:۰۰ بامداد روز شنبه مورخ ۹۵/۰۶/۲۰ از ۱۵ کیلومتری جنوب مرزن آباد ( محدوده دزدبن ) به سمت کرج یکطرفه خواهد بود.

محور کندوان: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع می باشد.

*محور هراز

الف-تردد کلیه تریلرها کماکان ممنوع می باشد.

ب- تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه  مورخ های  ۹۵/۰۶/۱۷ ، ۹۵/۰۶/۱۸ و ۹۵/۰۶/۱۹  ممنوع می باشد.

*محور فیروزکوه

تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز های چهارشنبه و جمعه مورخ های ۹۵/۰۶/۱۷ و ۹۵/۰۶/۱۹ از تهران به قائم شهر و بالعکس ، ممنوع می‌باشد.

*محدودیت های ترافیکی عید قربان

بر اساس این گزارش سرهنگ رضا اکبری رئیس پلیس راه استان البرز از یکطرفه شدن محور کرج – چالوس در روز عید سعید قربان خبر داد.

وی ترافیک محور کرج – چالوس از جنوب به شمال را نیمه سنگین اعلام کرد و افزود: محدودیت ترافیکی فردا از ساعت ۱۵ تا یک بامداد در جاده چالوس اعمال می شود.

رئیس پلیس راه استان البرز با اشاره به اینکه در روز عید قربان جاده چالوس یک طرفه می شود، گفت: این محدودیت از ساعت ۱۵ تا یک بامداد روز سه شنبه برای رفاه حال مسافران برای برگشت به سمت کرج اعمال می شود.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=159435

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x