تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

دورهمی منافقین و آل‌سعود در پوشش حج !+عکس

  • کد خبر : 159371
  • 18 شهریور 1395 - 23:38

یک روزنامه سعودی، عکسی را از حضور شماری از عناصر منافقین و ضد انقلاب منتشر کرد که برای همکاری و هماهنگی هرچه بیشتر با حکام سعودی، در پوشش مراسم حج به عربستان سفر کرده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل«کمال مهر»؛ به نقل از پایگاه خبری شبکۀ العالم، روزنامۀ عکاظ با انتشار عکسی از حضور چند تن از منافقین و عناصر ضد انقلاب در عربستان، برای سرپوش گذاشتن بر این ماجرا مدعی شد که این افراد روزنامه نگار و خبرنگار ایرانی هستند.
این روزنامه اذعان کرد که این افراد، از خارج از ایران در مراسم حج امسال شرکت کرده‌اند.
دورهمی منافقین و آل‌سعود در پوشش حج !+عکس
این عناصر منافق و مزدور که برای هماهنگی و همکاری بیشتر با آل سعود به عربستان سفر کرده‌اند، برای فراهم کردن خوراک تبلیغاتی برای نظام سعودی در مقابل رسانه‌های این کشور مدعی شدند “پادشاهی سعودی الگویی در خدمت به حجاج است” و “تهران به دخالت در امور دیگران عادت کرده است.”
اخیرا هم برخی منابع رسانه‌ای از سفر مریم رجوی سرکرده گروهک تروریستی منافقین به عربستان در پوشش موسم حج برای هماهنگی بیشتر با آل سعود در توطئه ضد ایرانی‌اش خبر داده بودند.
عناصر ضد انقلاب و منافقین هر ساله در پوشش برنامه‌های مختلف مانند جشن سالیانه آل سعود موسوم به الجنادریه برای هماهنگی و گرفتن دستورالعمل از آل سعود به عربستان سفر می‌کنند .
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=159371

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x