تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

پسرم هفته آینده به کشور باز می‌گردد/احسان برای درمان به آلمان سفر کرده است

  • کد خبر : 159249
  • 18 شهریور 1395 - 12:35
پسرم هفته آینده به کشور باز می‌گردد/احسان برای درمان به آلمان سفر کرده است

پدر احسان حدادی گفت: پسرم صرفاً برای درمان آسیب‌دیدگی و عمل جراحی به آلمان سفر کرده است.

به گزارش گروه ورزش«کمال مهر»؛،احسان حدادی ورزشکار دو و میدانی و پرتاب دیسک که در المپیک ۲۰۱۲ لندن مدال نقره بدست آورد بعد از ناکامی و حذف از المپیک ریو در حالی که همه منتظر او هستند هنوز به ایران برنگشته است.
با توجه به اینکه نزدیک به ۲۰ روز از پایان مسابقات المپیک می گذرد هنوز احسان حدادی به کشور باز نگشته است بعضی، از اجرای قطعی حکم او خبر می دهند و بعضی هم مصر هستند که حدادی برای فرار از اجرای حکم دیگر به ایران برنمی گردد. با توجه به حد ۱۰۰ شلاقی که برای او در نظر گرفته شده است.
در چند روز اخیر شایعاتی هم مبنی بر “رضایت شاکی خصوصی مدال‌آور المپیکی” روی خروجی سایت چند تا از خبرگزاری‌ها قرار گرفت. خبری که به ماجرای پرونده قضایی احسان حدادی، تنها مدال‌آور دوومیدانی ایران در المپیک اشاره داشت و در بخشی از آن نوشته شده بود: در روزهای گذشته پدر این ورزشکار با مراجعه به مراجع قضایی اعلام کرد شاکی خصوصی او رضایت خود را از فرزندش اعلام کرده و مقرر شده بعد از دریافت مبلغی، رضایتش را جلب کند.
به هر حال پس از انتشار این خبر، با محمد حدادی، پدر احسان حدادی تماس گرفتیم تا از صحت و سقم این موضوع مطلع شویم که محمد حدادی با تکذیب این خبر تاکید کرد: چنین موضوعی به هیچ‌وجه صحت ندارد و هرکسی آن را مطرح کرده، مرتکب اشتباه شده است.
وی درباره اینکه شنیده می‌شود حدادی شاید دیگر به ایران بازنگردد، پاسخ داد: پسرم صرفاً برای درمان آسیب‌دیدگی و عمل جراحی به آلمان سفر کرده است و هفته آینده به ایران برمی‌گردد و به تمام شایعات موجود اخیر که برای وی درست شده است خاتمه می دهد.
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=159249

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x