تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

استفاده ارتش آزاد از کودک سرباز در حلب+عکس

  • کد خبر : 159221
  • 17 شهریور 1395 - 18:06

جدیدترین تصاویر منتشر شده از سوی برخی رسانه های وابسته به گروه تروریستی تکفیری ارتش آزاد در سوریه حکایت از استفاده گسترده این گروه از کودک سرباز در جریان نبردهای جاری در شهر حلب دارد.

گروه جهان«کمال مهر»؛جدیدترین تصاویر منتشر شده از سوی برخی رسانه های وابسته به گروه تروریستی تکفیری ارتش آزاد در سوریه حکایت از استفاده گسترده این گروه از کودک سرباز در جریان نبردهای جاری در شهر حلب دارد.

استفاده ارتش آزاد از کودک سرباز در حلب+عکس
بنابر این گزارش، بخشی از تلفات انسانی گروه ارتش آزاد در نبردهای روزهای اخیر در حلب را کودکان و نوجوانان زیر ۱۵ سال تشکیل می دهند. رسانه های این گروه تصاویری از کودکان کشته یا زخمی شده در درگیری با نیروهای دولتی سوریه منتشر کرده اند. استفاده از کودکان بعنوان سرباز یکی از روش های مورد استفاده گروه های تروریستی تکفیری در سوریه، افغانستان، عراق و یمن می باشد. در این میان برخی گروه ها مانند داعش و القاعده با ایجاد یگان های ویژه کودک سربازان تحت عنوان اشبال الخلافه و …. از آنها برای عملیات های انتحاری علیه نیروهای دولتی در این کشورها استفاده می کنند. پیش از این، رسانه های سوری تصاویری از حضور عبدالله المحیسنی مفتی سعودی تبار به اصطلاح شرعی داعش در اردوگاه های آوارگان سوری در مرز با ترکیه برای جذب و استخدام سرباز برای این گروه منتشر کرده بودند.
استفاده ارتش آزاد از کودک سرباز در حلب+عکس
استفاده ارتش آزاد از کودک سرباز در حلب+عکس
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=159221

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x