تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

دین‌محمدی دلیل استفاده کی‌روش از شجاعی را گفت

  • کد خبر : 159216
  • 17 شهریور 1395 - 18:12
دین‌محمدی دلیل استفاده کی‌روش از شجاعی را گفت

 
بازیکن اسبق تیم ملی گفت: من می‌دانم چرا کی‌روش به خصوص در بازی های خارج از خانه از شجاعی استفاده می‌کند.

 

به گزارش«کمال مهر»؛سیروس دین‌محمدی در خصوص بازی ایران مقابل چین گفت: تیم ملی نسبت به بازی با قطر خیلی بهتر بازی کرد. مقابل قطر هیچ موقعیتی نداشتیم و سه چهار مورد شانس پیش آمد که اسم آنها موقعیت نبود ولی دیروز متوجه شدیم که چین زور هم نداشت و حتی معتقدم تیم ملی می‌توانست این تیم را ببرد و به گل برسد. به خصوص در صحنه‌ای که مسعود شجاعی به یکی از مهاجمان پاس رو به عقب داد اما نتوانست گل بزند.

دین‌محمدی در خصوص اینکه انتقاد می‌شود که چرا باید مسعود شجاعی فیکس بازی کند، گفت: من می‌دانم چرا کی‌روش شجاعی را بازی می‌دهد. چون مسعود در فشار خوب توپ را حفظ می‌کند و در بازی‌های خارج از خانه فوق‌العاده کار می‌کند. او سرعت بازی حریف را می‌گیرد به خصوص در پاس‌های عمقی که توپ دست رفقا است خیلی خوب عمل می‌کند. او دیروز هم یک پاس خوب به آزمون و جهانبخش داد. در مجموع شجاعی پلی‌میکر خوبی است و آنچه که کی‌روش از او می‌خواهد را انجام می‌دهد.

دین‌محمدی در خصوص بازی تیم ملی مقابل ازبکستان در تاریخ ۱۵ مهر برگزار می‌شود، گفت: ازبکستان تیم خوبی است. من بازی این تیم مقابل قطر را دیدم و در دقایق آخر توانست به گل برسد. نکته‌ای که در مورد ازبکستان باید اشاره کرد این است که آنها قبلا از لحاظ بدنی کم می‌آوردند اما مقابل قطر آنقدر خوب کار کرد که در دقایق پایانی به گل رسید. ازبک‌ها بدن سرحالی دارند. تیم ملی ما دراین گروه ابتدا باید تمرکز داشته باشد تا مقابل کره و ازبکستان برنده باشد.

وی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کند تیم ملی به جام جهانی صعود می‌کند یا خیر؟ گفت: به نظر من تا به حال نتایج تیم ملی خوب بوده است. البته تیم ملی از لحاظ فنی فقط یک نیمه خوب بوده است و به طور کلی خوب بازی نکرده‌ایم اما در امتیازگیری عالی عمل کرده‌ایم. اگر می‌خواهیم به جام جهانی صعود کنیم ابتدا باید بای‌های خانگی را ببریم و برایمان ازبکستان و قطر فرقی ندارد و سپس در بیرون از خانه به فکر بازی استراتژیک و جمع‌آوری امتیاز باشیم.

دین‌محمدی در ادامه مصاحبه در خصوص طلبش از استقلال گفت: هنوز در این باره صحبتی نکردیم و پولی هم نگرفتیم. من از مسئولان باشگاه می‌خواهم احترام ما را نگه دارند و به خاطر زحمتی که کشیدیم مطالبات‌مان را پرداخت کنند.

منبع: فارس
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=159216

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x