تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

خانه لوکس جنیفرآنیستون در لس آنجلس!

  • کد خبر : 159066
  • 17 شهریور 1395 - 0:55
خانه لوکس جنیفرآنیستون در لس آنجلس!

  جنیفر آنیستون برای طراحی دکوراسیون داخلی خانه اش به سراغ دو طراح داخلی سرشناس رفته است و از آن ها خواسته تا دکوراسیون داخلی خانه اش را طراحی کنند. او معتقد است دکوراسیون داخلی خانه بسیار مهم است، چرا که خانه را به جایی تبدیل می کند که شما می توانید حس زندگی را […]

 

جنیفر آنیستون برای طراحی دکوراسیون داخلی خانه اش به سراغ دو طراح داخلی سرشناس رفته است و از آن ها خواسته تا دکوراسیون داخلی خانه اش را طراحی کنند. او معتقد است دکوراسیون داخلی خانه بسیار مهم است، چرا که خانه را به جایی تبدیل می کند که شما می توانید حس زندگی را با تمام وجود درک کنید و اگر دکوراسیون داخلی خانهمطابق میل تان نباشد، نمی توانید آن لذتی را که باید؛ از زندگی ببرید.

یکی از قسمت های جذاب این خانه، بالکن وسیع آن است. کف این بالکن با سنگ های تراورتن پوشیده شده است و تعدادی هم مبلمان های مناسب برای فضای بیرونی درون آن قرار گرفته است که رنگ آن ها؛ هم با نمای ساختمان و هم رنگ کفپوش بالکن همخوانی دارد.  استفاده از چوب در طراحی مبلمان های فضای بیرونی این خانه باعث شده است تا این بالکن زیبا با تصویر پس زمینه خود که نمایی از حیاط این خانه است و رنگ های سبز در آن به وفور یافت می شود هماهنگ و ست باشد.

جنیفر عاشق درب های ورودی بلند بود و به همین دلیل طراحان خانه اش تصمیم گرفتند تا برای خانه او نیز یکی از همین درب ها را انتخاب کنند و درست همان لحظه ای که او این درب بلند و پر از تزئینات را دید عاشقش شد. در پشت این درب یک لوستر زیبا به سبک مراکشی قرار دارد که جزو اولین چیزهایی بود که آنیستون برای خانه اش تهیه کرد. این لوستر شیک، زیبایی درب ورودی خانه را تکمیل می کند و در همان بدو ورود توقع مهمان ها را از طراحی دکوراسیون داخلی خانه بالا می برد.

نشیمن این خانه به صورت یک فضای نیمه باز طراحی شده است. زیرا یکی از جداره های این فضا به برکه ای که در حیاط این خانه وجود دارد باز شده است و تقریبا حال و هوای آن به اتاق نشیمن نیز وارد می شود، صمیمیت و گرما در این نشیمن به خوبی حس می شود.

همچنین این خانه دارای یک اتاق بازی است که در آن یک میز بیلیار بسیار لوکس قرار دارد و دید و منظر آن به چهره ای زیبا از شهر مخصوصا در شب ختم می شود. این فضا دارای نورپردازی های نقطه ای زیبایی است که لوکس بودن آن را تکمیل می کند. این اتاق نیز مانند نشیمن دارای دکوراسیون نیمه باز است. با این تفاوت که این بار این فضا به بالکنی که در اولین بند این مطلب به آن اشاره کردیم راه پیدا کرده است.

در طراحی دکوراسیون داخلی خانه تغییرات بزرگ به وسیله ظریف ترین چیز ها ایجاد شده است. به گونه ای که این خانه به نسبت قبل تفاوت چندانی در ظاهر نکرده است، اما کیفیت زندگی در آن بسیار بالاتر رفته است. عکس بالا نمایی از حمام این خانه لوکس را نشان می هد که فقط و فقط با اضافه شدن یک سری گلدان و لوستری زیبا سعی در تغییر دکوراسیون داخلی آن شده است.

به گفته طراح و دکوراتور این خانه، جنیفر بسیار مایل بوده است تا بتواند در اتاق خواب محبوبش مدام در چرخش باشد و هیچ وسیله ای مانع از این کار نشود. به همین دلیل در طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب مستر این خانه سعی شده تا بسیار مینیمال و ساده فکر و عمل شود. این را می توان از جانمایی بیشتر وسایل در داخل دیوار متوجه شد.

بیشترین متریال استفاده شده در طراحی دکوراسیون داخلی این خانه سنگ تراورتن است، این سنگ با دیگر مواد و مصالح استفاده شده در این دکوراسیون همچون پارچه ها و چوب ها همنشینی زیبایی دارد همچنین این سنگ در تکمیل زیبایی نورپردازی های این خانه نیز نقش به سزایی داشته است.

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=159066

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x