تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
0

ابتکار جالب کافه‌دار اسپانیایی برای تنبیه مشتریان بی‌ادب

  • کد خبر : 158787
  • 16 شهریور 1395 - 0:17
ابتکار جالب کافه‌دار اسپانیایی برای تنبیه مشتریان بی‌ادب

یک کافه‌دار اسپانیایی برای برای یاد دادن احترام به مشتریان خود ابتکار جالبی را به کار برده است.

به گزارش«کمال مهر»؛ صاحب یک کافی‌شاپ با یک جمله که مؤدب بودن هیچ خرجی ندارد و بی ادب بودن هزینه دارد مغازه خود را اداره می‌کند.
ماریسل والنسیا مادرید قصد دارد این فرهنگ را به تمامی مشتریان خود یاد بدهد که مؤدب بودن هیچ هزینه‌ای برای انسان نداردو برای این کار هم از ایده جالبی استفاده کرده است.
این صاحب کافی شاپ مشتریانی را که به گارسون‌ها توهین می‌کنند را ۵ یورو جریمه می‌کند و آن دسته از مشتریانی که به گارسون‌ها احترام می‌گذارند و از کلماتی مثل « لطفـاً » و « ممنون » استفاده کنند ۳ یورو برای قهوه تخفیف خواهند گرفت.
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=158787

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x