تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

دروازه‌بان سابق تیم ملی مدل شد+تصاویر

  • کد خبر : 158768
  • 15 شهریور 1395 - 17:01

دروازه بان سابق تیم ملی فوتسال ایران درباره ورودش به بحث مدلینگ صحبت هایی را انجام داد.

به گزارش گروه وبگردی «کمال مهر»؛ رضا ناصری را تقریبا همه آنهایی که با موفقیت های نسل موفق این رشته آشنا هستند، به یاد دارند. دروازه بانی که در دوران قدرتنمایی فوتسال در آسیا و جهان با واکنش های سریع خود توجهات را جلب می کرد. ناصری این روزها جدا از فوتسال و ناملایمتی هایش به بحث مدلینگ ورود کرده و یک شرکت برای تبلیغ البسه نیز قرارداد امضا کرده است.

 دروازه‌بان سابق تیم ملی مدل شد+تصاویر

او درباره شغل جدید خودش می گوید: من با یک شرکت برای ورود به بحث مدلینگ به توافق رسیدم. برای این کار ۱۶ کیلوگرم وزن کمک کردم و البته پول خوبی هم گرفتم. به هر حال با توجه به اینکه خودم کارشناس ورزشی هستم، هم فال است و هم تماشا.

او صحبت هایش را اینطور ادامه می دهد: در کشور ما اسم مدلینگ بد دررفته است اما من می خواهم ثابت کنم در هر کاری می شود به صورت سالم ورود کرد و کار را پیش برد.

من در قراردادم ذکر کردم که نه با جنس مخالف عکس می اندازم و نه شئونات را زیر پا می گذارم. بالاخره ورزشکار حرفه ای هستم. انسان باید از هر چیزی استفاده درست انجام دهد.

 دروازه‌بان سابق تیم ملی مدل شد+تصاویر

ناصری در بخش دیگری از صحبت هایش عنوان کرد: برخی افراد با داروها و مکمل های خلاف واقع بدنشان را خراب می کنند اما چون خودم باشگاه دارم، می دانم چطور باید بدنم را سالم نگه دارم. به خاطر شکل بدنم به حرفه مدلینگ ورود کردم و امیدوارم بتوانم در این مسیر الگویی خوب برای جوانان علاقه مند باشم. من می خواهم ثابت کنم بعد از پایان دوره قهرمانی هم می شود زندگی خوبی را پشت سر گذاشت.

منبع: ورزش سه

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=158768

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x