تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

حضور سرزده رهبر انقلاب در امامزاده آقا علی عباس و مشهد اردهال کاشان

  • کد خبر : 158720
  • 15 شهریور 1395 - 15:38
حضور سرزده رهبر انقلاب در امامزاده آقا علی عباس و مشهد اردهال کاشان

رهبر معظم انقلاب صبح امروز (یکشنبه) در سفری سرزده به زیارت حضرت سلطانعلی بن امام محمد باقر علیه السلام در مشهد اردهال کاشان و امام زاده آقا علی عباس بادرود رفتند.

به گزارش«کمال مهر»؛ داود کاظمی مدیر داخلی آستان مقدس امامزادگان آقا علی عباس و شاهزاده محمد علیهما السلام گفت: رهبر معظم انقلاب حدود ساعت ۱۱ صبح امروز با اتوبوسی به آستان وارد شدند و حدود ۱۰ الی ۱۵ دقیقه ای را در آستان حضور داشتند و ضمن زیارت، نماز به جا آوردند.

بر اساس این گزارش، با توجه به اینکه ایشان سرزده آمده بودند کسی در آستان امامزاده حضور نداشت و تصویری از حضور ایشان در امامزاده ثبت نشد.

همچنین حضرت آیت الله العظمی خامنه ای صبح امروز به صورت سرزده به آستان مقدس امامزاده واجب التعظیم، حضرت سلطانعلی بن امام محمد باقر علیه السلام در مشهد اردهال کاشان شرفیاب شدند.

به گفته منابع مطلع آستان مقدس، این سفر که بدون اطلاع قبلی مسئولین آستان انجام شد، بدون تشریفات و هیئت همراه صورت گرفت و رهبر معظم انقلاب به همراه فرزند خود در این آستان حضور یافتند.

حضرت آیت الله العظمی خامنه ای از سالیان دور به طور مستمر جهت زیارت این سفیر ویژه امام معصوم، به منطقه کاشان سفر و عرض ارادت می کنند.

رهبر معظم انقلاب طی سفر چند ساعته در صبح روز یکشنبه(۱۴ شهریور) ضمن زیارت مضجع علی ابن باقر(ع) به زیارت شاهزاده حسین(ع) باریکرسف، سید نورالهدی(ع) دارالسیاده علوی و شاهزاده اسحق و اسماعیل ابن صادق(ع) مشرف شدند.

این چندمین سفر رهبر معظم انقلاب به منطقه مقدس اردهال است.

در ۴۲ کیلومتری غرب کاشان روستای مَشهَد اَردَهال واقع شده ودر این محل بنای امامزاده سلطان علی بن محمد الباقر قرار دارد که قدمت آن به سده ششم هجری می‌رسد.

تشرف مقام معظم رهبری به این حرم نشان از اهمیت و مقام و منزلت این امامزاده جلیل القدرمیان دوستداران اهل بیت (علیهم السلام) است.

 

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=158720

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x