تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
0

از دوست خواهرم خوشم آمد | کاری با او کردم تا به خواسته‌ام تن بدهد

  • کد خبر : 158623
  • 15 شهریور 1395 - 0:51

زن جوان وقتی سفره دلش را نزد همکارش باز کرد و از اسرار زندگی‌اش گفت تصور نمی‌‌کرد که با این کار به دردسر بزرگی بیفتد.

JamNewsImage16301158

این زن از چند هفته پیش از سوی مرد ناشناسی مدام تهدید می‌شد و همین تهدیدها آرامش را از او گرفته بود. عجیب اینکه مرد ناشناس اسرار او را می‌دانست و اطلاعات کاملی درباره زندگی شخصی‌اش داشت. این اما همه ماجرا نبود؛ چرا که مرد جوان عکس‌های کاملا خصوصی این زن را هم در اختیار داشت و او را تهدید می‌‌کرد که اگر تن به خواسته شومش ندهد، عکس‌ها را در محل کارش منتشر خواهد کرد.

زن جوان به دردسر افتاده بود و نمی‌دانست این مرد کیست و چطور به اسرار زندگی و عکس‌های شخصی او دست پیدا کرده است. تهدیدهای مرد ناشناس ادامه داشت تا اینکه زن راهی پلیس فتا شد و از مأموران برای پایان دادن به این کابوس کمک خواست. با شکایت او تحقیقات مأموران شروع شد اما بررسی‌های اولیه نشان می‌داد که گوشی و تلگرام این زن هک نشده است. با این حال جست‌وجوها ادامه داشت تا اینکه در نهایت فردی که شاکی را تهدید می‌کرد شناسایی و دستگیر شد. متهم جوان ۲۲ساله‌ای بود که وقتی شاکی او را دید، شوکه شد. مرد جوان در حقیقت برادر دوست و همکار شاکی بود که وی اعتماد زیادی به او داشت.

مرد جوان در تشریح ماجرا گفت: مدتی قبل خواهرم گوشی‌اش را به من داد تا برایش برنامه‌ای نصب کنم. سرگرم بررسی گوشی بودم که چشمم به عکس‌های دوست و همکار خواهرم افتاد. خواهرم همه جزئیات زندگی او را می‌دانست و قبلا درباره او صحبت کرده بود.

می‌دانستم که این زن مدتی قبل از شوهرش جداشده و به تنهایی زندگی می‌‌کرد. با دیدن عکس‌هایش، بی‌آنکه خواهرم متوجه شود آنها را کپی کردم و پس از آن تصمیم گرفتم با این زن طرح دوستی بریزم، اما چندبار که تماس گرفتم و او با جدیت با من برخورد کرد تصمیم گرفتم با تهدید مجبورش کنم که به خواسته‌ام تن بدهد تا اینکه در نهایت دستگیر شدم.

به گفته سرهنگ جهانشیری، رئیس پلیس فتای خراسان رضوی، پس از اعترافات متهم برای او قرار قانونی صادر شد و پرونده‌اش در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت. به گفته وی در این پرونده اگر شاکی به راحتی سفره دلش را نزد دوستش باز نکرده و از اسرار زندگی‌اش برای او نگفته بود، این ماجرا شاید رخ نمی‌داد و زن جوان به دردسر نمی‌افتاد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=158623

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x