تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
0

سلمان، پادشاهی که مسلمانان را به صهیونیست‌ها فروخت/ هدف آل‌سعود از کالبد شکافی شهید رکن آبادی چه بود؟!

  • کد خبر : 158524
  • 14 شهریور 1395 - 23:53
سلمان، پادشاهی که مسلمانان را به صهیونیست‌ها فروخت/ هدف آل‌سعود از کالبد شکافی شهید رکن آبادی چه بود؟!

برخی گزارش‌ها حکایت از آن دارد که عربستان سعودی، اجساد شهدای فاجعه منا را در اختیار موساد قرار داده است.

به گزارش گروه بین‌الملل«کمال مهر»؛؛ “الوعی نیوز” در مقاله‌ای به قلم “ماجد الهاجری” نوشت: همانگونه که در قرآن کریم داستان هایی را در مورد قارون، فرعون و قوم لوط خوانده ایم و همانطور که در تاریخ داستان های متعددی از طاغوت، خونخوارها وجنگ ها شنیده ایم، به زودی در کتاب های تاریخ داستان پادشاهی را خواهیم خواند که به صورت عامدانه به میهمانان خانه خدا و حجاج بیت الله الحرام بی حرمتی کرده و پیکرهای پاک آنها را به دشمنشان یعنی رژیم صهیوینیستی تحویل داده است؛ بدون آنکه از عذاب قبر و آخرت نگران باشد. بی شک فرجام او جهنم خواهد بود.
حادثه منا چه قضا و قدر الهی باشد و چه آنگونه که عقل با توجه به واقعیت ها تأکید می کند، فاجعه ای ساخته دست آل سعود باشد، این اتفاق، پس از تخریب قبور اولیای خدا در بقیع، سوریه و عراق، خرابکارانه ترین اقدام علیه اسلام بود؛ چراکه به دنبال این فاجعه، رکن رکین حج ویران شد و انسانی که خداوند کشتن او را حرام کرده، در محضرش کشته شد.
زشت تر از کشتار مؤمنان، اقدام مقامات سعودی در مخفی کردن برخی از اجساد برای بیش از یک سال است. برخی گزارش های آمریکایی که فاجعه منا را بررسی نموده اند، تأکید کردند که عربستان سعودی در تلاشی برای تجدید پژوهش های آمریکایی درخصوص بازیابی حافظه فرد متوفی، آزمایشاتی را بر روی پیکر شهدای فاجعه منا انجام داده است و اطلاعاتی کافی را از ماهیت فعالیت های آنها به دست آورده است.
این گونه آزمایش ها را آمریکا در دهه هشتاد قرن گذشته بر روی برخی افراد انجام داده بود و رژیم صهیونیستی نیز این آزمایش ها را توسعه داد.
مثلا فرزند شهید غنضفر رکن آبادی –سفیر سابق ایران در لبنان- که در جریان فاجعه منا به شهادت رسید، گفت که سعودی ها جسد پدرش را کالبد شکافی و تقطیع کرده اند؛ حقیقت آن است که برخی از شاهزاده های سعودی اطلاعاتی را فاش کرده اند که از حضور تیمی پزشکی از اسرائیل در عربستان حکایت دارد.
به نظر من، ملک سلمان در آغاز از این طرح خبر نداشته است، بلکه تمام طرح و اجرای آن ساخته و پرداخته پسرش محمد به طمع دست یابی بر لابی یهودی در آمریکا بوده است؛ موضوعی که ملک سلمان را بر آن داشته تا با آوردن یک تیم پزشکی اسرائیلی به کشور موافقت کند، ولی در حقیقت این تیم، یک تیم اطلاعاتی بوده است که برای “موساد” کار می کند.
داستان بسیار طولانی است و زوایای پنهان آن به زودی فاش خواهد شد؛ قلب، مغز و حافظه رکن آبادی، بزرگتر از آزمایش های آل سعود است؛ به گونه ای که این رژیم در طرح خود شکست خورد و رکن آبادی به همراه دوستان خود از حجاج بیت الله الحرام، به مقام رفیع شهادت رسیدند.
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=158524

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x