تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

رابطه جنسی در این زمان، زنان را عصبانی می کند

  • کد خبر : 158328
  • 13 شهریور 1395 - 18:52

مردان و زنان دارای معیارهای متفاوتی برای رضایتمندی در زندگی می باشند و گاهی بعضی از این تفاوت ها خانم ها را حسابی کلافه می کند. عادت هایی که از نظر زنان بدترین عادت های مردانه است. 

 

این رفتارهای مردانه زنان را دیوانه می کند!

هیچ انسانی کامل نیست. همه ایراداتی دارند. مردها هم تقریبا همیشه یک عادت بد و ناراحت کننده دارند که زن ها نمی توانند آن را تحمل کنند. اما اگر عادت های مرد شما به خودش و شما آسیبی نمی رساند، بگذارید راحت باشد و با غر زدن های دایمی اعصاب او و خودتان را بیهوده خرد نکنید.

 

لطفا احساسات تان را بگویید

تقریبا همه زن ها دوست دارند مردشان با آنها حرف بزند، در مورد خودش و خواسته هایش بگوید و احساساتش را با همسرش در میان بگذارد. اما این مساله مثل معجزه می ماند. مردها بیشتر با رفتار خود خواسته هایش را طلب می کنند احساساتشان را بروز می دهند و درست در نقطه مقابل زنان قرار دارند. خیلی تلاش نکنید او را به حرف بیاورید.
بدانید برخلاف خانم‌ها آقایان عادت ندارند از احساسات  خود حرف بزنند، حالات درونی خود را بیان کنند و از دیگران کمک بخواهند؛ به همین علت اگر دچار افسردگی و بیماری‌های روحی شوند، کمتر تشخیص داده می‌شود و آثار خودکشی در میان آنها ۷۷ درصد بیشتر از خانم‌هاست.روانشناسان و پزشکان به مردها توصیه می‌کنند مشکلات درونی خود را بیان کنند و از دیگران کمک بگیرند تا در اثر کنترل خشم درونی، خطر حملات قلبی در آنها کاهش یابد.

 

وقتی نظافت، بهترین هدیه است

اهمیت دادن به نظافت شخصی در بیشتر مواقع برای خانم ها و دیگر اعضای خانواده بهترین هدیه است و شاید شما از آن غافل باشید. با لباس محل کار در خانه می نشینید و گوش تان به هیچ تذکری بدهکار نیست یا تعداد دفعاتی که به نظافت شخصی اختصاص پیدا می کند، منوط به خواهش دیگر اعضای خانواده و در نظرگرفتن هدایایی ارزنده برای شماست.

 

منظم نبودن

شما هرگز نمی توانید به یک مرد  بیاموزید ملحفه تختش را عوض کند و بشوید. یا یاد بدهید در کمد، چوب‌رختی ها همه باید یک‌دست و یکرنگ باشند. در لغت‌نامه مردان واژه تمیزی به معنای «کثیف نبودن» است و مفاهیم دیگر را نمی توانند و نمی خواهند که یاد بگیرند. بهتر است خیلی در این راستا تلاش نکنید و با آرامش زندگی خود را ادامه دهید.

 

نقش کمرنگ جوراب در زندگی شان

مردها به کفش و لباس های خود اهمیت می دهند، اما کمتر مردی را می بینید که برای جوراب هایش ارزش قایل شود. آنها هر چه دستشان می آید می پوشند و مهم نیست رنگ یا جنس آن با لباسشان تناسب دارد یا خیر. اصلا برای خرید جوراب نو هم تلاشی نمی کنند. جز در مواردی که جوراب سوراخ یا ساییده شود، نباید از مرد انتظار داشته باشید برای خودش جوراب دیگر بخرد.

 

فرم رانندگی آنها را بپذیرید

شما به هیچ عنوان نمی توانید عادت های رانندگی مردها را تغییر دهید پس بیهوده هم برای آن تلاش نکنید. در ماشین به او غر نزنید که باید از این مسیر می رفتی، یا چرا تند می روی؟ یا چرا از راست سبقت گرفتی؟ تا زمانی که قوانین را زیر پا نگذاشته است، سکوت کنید و بگذارید به روش خود رانندگی کند و از مسیری که خودش می خواهد برود. با این حرف ها نمی توانید او را متقاعد کنید خواسته های شما را انجام دهد.

 

رابطه جنسی. همین الان، لطفا

مردان رابطه جنسی را قرص خواب قلمداد خواهد کرد و آن را نوعی وسیله ی رهایی از فشارهایی که در طول روز روی هم تلمبار شده خواهد دانست. بنابراین در پایان روز چنین تمایلی از جانب او برای زن سنگین و غیر قابل فهم است. زن او را یک وحشی بدون احساس خواهد نامید و مرد هم زن را سردمزاج خوانده و شب را روی کاناپه به صبح خواهد رساند.

 

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=158328

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x