تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

واکنش مهماندوست به پیام دایی و علی کریمی

  • کد خبر : 158315
  • 13 شهریور 1395 - 18:37
واکنش مهماندوست به پیام دایی و علی کریمی

سرمربی تیم ملی آذربایجان گفت: به همه نشان دادید که جوانمردی بالاترین درجه انسان‌های والاست که شما بخوبی آن را صرف کردید، دستانتان را می‌فشارم و روی ماهتان را می‌بوسم.

به گزارش«کمال مهر»؛ در مراسم تقدیر رئیس جمهور این کشور از مدال آوران المپیکی شب گذشته طی ضیافت شامی برگزار شد و “الهام علی اف” بالاترین نشان دولتی این کشور را به رضا مهماندوست سرمربی ایرانی تیم ملی تکواندو اهدا کرد. ۲۰۰ هزار دلار نیز جایزه نقدی به همراه این نشان به مهماندوست اهدا شد. با توجه به حضور کاروان ورزش کشور آذربایجان در سی و یکمین دوره بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو، سرانجام ورزشکاران این کشور توانستند ۱۸ مدال طلا، نقره و برنز را کسب کنند و در رتبه ۳۹ قرار بگیرند، اما خوش رنگ ترین مدال کاروان ورزش کشور آذربایجان را “رادیک عیسی اف” در رشته تکواندو کسب کرد که همین مدال طلا باعث شد تا آذربایجان در جایگاه خوبی قرار بگیرد.

این موفقیت مهماندوست باعث شد تا علی دایی و علی کریمی ستارهای بزرگ فوتبال کشورمان به حمایت از مهماندوست در شبکه‌های اجتماعی بپردازند و از اتفاقاتی که اخیرا برای او رخ داده است نیز، انتقاد کنند.

رضا مهماندوست سرمربی تیم ملی تکواندوی آذربایجان به تشکر از ستارهای فوتبال پرداخت و گفت: ممنونم از علی دایی و علی کریمی دو اسطوره تکرار نشدنی ورزش ایران و جهان، شما به همه نشان دادید که جوانمردی بالاترین درجه انسانهای والاست که شما بخوبی آن را صرف کردید، دستانتان را می‌فشارم و روی ماهتان را می‌بوسم. از همه آنهایی که در چند روز اخیر به من تبریک گفته اند و اظهار لطف داشته اند، تقدیر و تشکر می کنم.

وی در ادامه افزود: دریافت بالاترین نشان ملی و شهرت کشور آذربایجان از دست رئیس جمهور، این نشان بالاترین درجه شجاعت، رشادت و نشان قهرمان ملی کشور است. بسیار خوشحالم از این بابت که برای نخستین بار یک ایرانی مفتخر به دریافت این مدال در تاریخ ورزش آذربایجان شده و بسیار غمگینم بخاطر قدرنشناسی فدراسیون تکواندو و ورزش کشورم.

بارها این افتخارات را در ایران کسب کردیم، اما نه تنها این مراسم‌ها را برای تیم نگرفتند بلکه عده ای تنگ نظر باعث بهم ریخته شدن تیم ملی شدند و سرانجام نامهربانانه من را از تیم ملی کنار گذاشتند. به هر حال با تمام این نامهربانی‌ها برای تکواندوی کشورم آرزوی موفقیت می کنم و بدون شک هر افتخاری کسب کنم برای نام کشورم است.

منبع: فارس
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=158315

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x