تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
0

واکنش بازیکنان تیم ملی قطر به شکست برابر ایران

  • کد خبر : 158133
  • 12 شهریور 1395 - 19:47

بازیکنان تیم ملی فوتبال قطر با وجود شکست برابر ایران از عملکرد خود راضی هستند و خود را شایسته این شکست نمی‌دانند.

به گزارش «کمال مهر»؛، تیم ملی فوتبال قطر که برای انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به ایران آمده بود با نتیجه دو بر صفر تن به شکست داد.

قطریها در حالی در این دیدار تن به شکست دادند که تا دقایق پایانی بازی با تساوی بدون گل به پایان پیش می‌رفت اما به یکباره ایران موفق شد دو گل به ثمر رساند تا سه امتیاز بازی را به دست آورد.

اما بازیکنان تیم ملی فوتبال قطر از عملکرد تیم خود راضی هستند و قول دادند که در بازی برگشت جبران کنند.

الهیدوس: در دیدارهای بعدی بهتر می شویم

هیدوس که یکی از بازیکنان خوب قطر در دیدار برابر ایران بود بعد از بازی ، گفت: اصلا مستحق باخت نبودیم و می توانستیم نتیجه بهتری به دست آوردیم. ما بهتر و خطرناک تر از ایران بازی کردیم به ویژه در نیمه نخست که چند فرصت خوب گلزنی هم داشتیم. از فرصت های گلزنی خود به خوبی استفاده نکردیم. نمی توانیم یک بازیکن را مسئول این شکست بدانیم. همه مقصر بودیم.

او ادامه داد: در دیدار بعدی خود برابر ازبکستان باید همه بازیکنان نهایت تلاش خود را به کار گیرند تا به پیروزی برسیم. تنها باید در این دیدار به پیروزی برسیم. این شکست را فراموش می کنیم و به آینده فکر می کنیم. اطمینان دارم که بهتر خواهیم شد.

مشعل عبدالله: بسیار ناراحتیم

مشعل عبدالله همبازی مجتبی جباری و پژمان منتظری ، اظهار کرد: شکست در دقایق پایانی واقعا ناراحت کننده است.بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم و تا آستانه کسب پیروزی پیش رفتیم. ما بهتر از ایران بازی کردیم، اما این فوتبال است و طبیعی است که گاهی اوقات تیمی که بهتر بازی می کند به پیروزی نمی رسد. اطمینان دارم که در دیدارهای بعدی می توانیم جبران کنیم.

او درباره رفتار جنجالی جواد نکونام نیز خاطر نشان کرد: نکونام بازیکن بزرگی است و به او احترام می گذاریم، اما او رفتار غیر اخلاقی از خود نشان داد. آنچه که رخ داد دور از اخلاق ورزشی بود. ما به ورزش میپردازیم و به دنبال حاشیه سازی و رفتارهای غیر حرفه ای نیستیم.

عبدالرحمان محمد: خوش شانس نبودیم

دیگر بازیکن تیم ملی فوتبال قطر هم ، اضافه کرد: بازی بسیار خوبی را برابر حریف سخت کوش و بزرگ به نمایش گذاشتیم. تلاش بسیار زیادی داشتیم و بازیکنان وظیفه خود را به خوبی انجام دادند، اما متاسفانه بخت با ما یار نبود. از نظر فنی خوب ظاهر شدیم. بازی بسیار خوبی را در خانه حریفی بزرگ و برابر هواداران پر شور به نمایش گذاشتیم. می توانستیم به پیروزی برسیم، اما بد شانس بودیم.

او در پایان صحبت‌های خود بیان کرد: باید این شکست درس بزرگی برای ما باشد و در دیدارهای بعدی از آن استفاده کنیم. هنوز بازی‌های زیادی باقی مانده است و می توانیم جبران کنیم.

منبع: ایسنا
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=158133

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x