تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
0

طفره رفتن معاون امور بانوان و خانواده رئیس جمهور از پاسخگویی درباره روستای خبرساز سیستان و بلوچستان/ مولاوردی: موضوع را دوباره زنده نکنید!

  • کد خبر : 158119
  • 12 شهریور 1395 - 19:31
طفره رفتن معاون امور بانوان و خانواده رئیس جمهور از پاسخگویی درباره روستای خبرساز سیستان و بلوچستان/ مولاوردی: موضوع را دوباره زنده نکنید!

معاون امور بانوان و خانواده رئیس جمهور گفت: تمام اعدادی که در رابطه با آسیب های اجتماعی مطرح می شود، همه عجیب و مورد تعجب است.

 

به گزارش «کمال مهر»؛به نقل از زرین خبر، شهیندخت مولاوردی  معاون امور بانوان و خانواده رئیس جمهور در حاشیه سفر به میاندوآب، گفت و گوهایی را با خبرنگاران انجام داد و زرین خبر نیز در این بین سوالاتی را از وی مطرح و پاسخ های کوتاهی را دریافت کرد.

نخستین سوالی که خبرنگار زرین خبر از مولاوردی در حاشیه این سفر داشت، مربوط به اعلام جرم دادگستری سیستان وبلوچستان علیه وی بود که بنا بر گزارش مهر، معاون رئیس جمهور و رئیس مرکز زنان نهاد ریاست جمهوری، چندی پیش مدعی شده بود روستایی در سیستان و بلوچستان داریم که تمامی مردان آن روستا اعدام شده‌اند و بازماندگان آنان، امروز قاچاقچی بالقوه هستند.

مولاوردی در این رابطه گفت: این مسائل را دوباره زنده نکنید و من در برنامه متن و حاشیه به این موضوع جواب داده ام.

سوال دوم زرین خبر از مولاوردی مربوط به مهم ترین چالش وی در حوزه کاری اش بود که معاون رئیس جمهور و رئیس مرکز زنان نهاد ریاست جمهوری، اینگونه پاسخ داد: چالش ما بیشتر چالش فرهنگی است که مربوط به باورها، نگاه ها و اعتقادات به شایستگی ها و صلاحیت های زنان است.

وی گفت: از طرف دیگر نیز چالش اقتصادی را داریم که بین مردان و زنان مشترک است.

آخرین سوال زرین خبر نیز این بود که”عدد و رقمی که در دوران مدیریت به آن برخورد کردید و برایتان عجیب بود؟” و مولاوردی در پاسخ اظهار کرد: تمام اعدادی که در رابطه با آسیب های اجتماعی مطرح می شود، همه عجیب و مورد تعجب است.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=158119

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x