تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
0

من کمتر از آنم که مدّعی همرزمی این سرباز شایستۀ امام باشم +اینستاپست

  • کد خبر : 158045
  • 12 شهریور 1395 - 15:08
من کمتر از آنم که مدّعی همرزمی این سرباز شایستۀ امام باشم +اینستاپست

به مناسبت سالروز شهادت شهید محمود کاوه، محسن رضایی با انتشار پستی در اینستاگرامش یاد این شهید بزرگوار را گرامی داشت.

به گزارش«کمال مهر»؛ محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، در سالروز شهادت شهید محمود کاره، نامه‌ای که در آن عظمت این سردار شهید از نگاه فرماندهان ارتش و به قلم شهید صیاد شیرازی به تصویر کشیده شده است را منتشر کرد.

رضایی نوشت:
“یازدهم شهریور ماه ۱۳۵۹ سی‌امین سالگرد شهادت سردار بزرگ اسلام شهید محمودکاوه بود، نامۀ ذیل را از مجموعۀ اسناد شخصی‌ام، منتشر می‌کنم که در آن، عظمت این سردار شهید از نگاه فرماندهان ارتش و به قلم شهید صیاد شیرازی به تصویر کشیده شده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
ولا تحسبنَّ الذّین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاءٌ عند ربّهم یرزقون( آل عمران ـ ۱۶۹)
فرماندهی محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آقای محسن رضایی.نا توانم از اینکه بیانگر تأثّر عمیق قلبی خود از فقدان عزیزی باشم که اسوۀ تقوی، ایثار، شجاعت، روحیه خستگی ناپذیر در پیکار با دشمنان اسلام و بسیاری از سجایای اخلاقی که یک سرباز لایق امام زمان(عج) داراست.
چگونه به نگارش درآورم احوال رزمندۀ پر توانی را که سیمایش منوّر از پرتو انوار الهی بود و با روحیۀ متوکّل به قدرت باریتعالی چهرۀ “شدنی” به “نشدنی‌های” میدان نبرد می‌داد.

من کمتر از آنم که مدّعی همرزمی این سرباز شایستۀ امام باشم ولی خود را مکلّف می‌دانم که:
شهادت پاسدار نمونۀ اسلام، الگوی تحرّک و استقامت، مجسمۀ اخلاق حسنه، همرزم نزدیک بزرگان جبهه‌های نبرد چون شهید قمی‌ها، شهید کاظمی‌ها، سرتیپ شهید آبشناسان‌ها، شهید بروجردی‌ها و … سردار رشید اسلام “برادر محمود کاوه” فرماندهی تیپ ویژۀ شهداء را به پیشگاه امام زمان(عج) و نایب برحقّش حضرت امام خمینی(مدّ ظلّه العالی) و امّت شهید پرور ایران و همۀ همرزمان پرتوانش بویژه رزمندگان سلحشور “تیپ ویژۀ شهداء” و شما فرماندۀ محترم تبریک و تسلیت گویم.
باشد که به برکت خون شهدای عالیقدری چون “کاوه عزیز” و شخصیت والایشان روزی پرچم پر افتخار لشکریان اسلام بر فراز بیت المقدس برافراشته گردد. (انشاءالله)
نمایندۀ حضرت امام در شورایعالی دفاع ـ سرهنگ صیادشیرازی ۶۵/۶/۱۳ “
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=158045

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x