تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

پیام قاطع برانکو در خصوص جذب رضاییان

  • کد خبر : 158001
  • 11 شهریور 1395 - 19:44

سرمربی پرسپولیس نیازی به مدافع راست تیم ملی ندارد و به طرق مختلف این مسئله را بیان کرده اما همچنان مدیران باشگاه برای حفظ این بازیکن تلاش می کنند.

به گزارش «کمال مهر»؛، زمانی که مهدی طارمی می خواست به پرسپولیس بازگردد برانکو ایوانکوویچ ابتدا مقاومت کرد اما وقتی متوجه شد که در خط حمله اش با کمبود بازیکن مواجه است، طارمی را پذیرفت ضمن اینکه در لیست تیمش نیز جای خالی وجود داشت.

اوضاع برای رامین رضاییان اما مثل طارمی پیش نرفت. برای او جای خالی وجود ندارد و برانکو نیز بسیار از عملکرد حسین ماهینی در سمت راست راضی است و حتی در چند نوبت به تمجید از صادق محرمی، بازیکن دوم تیمش در سمت راست خط دفاعی پرداخت.

مدیران باشگاه اما اصرار دارند که رضاییان برگردد و یکی از توجیهاتشان هم این است که او قطعا به یکی از تیم های رقیب پرسپولیس در کورس قهرمانی می پیوندد و باعث تقویت آنها می شود.

برانکو تاکنون به طرق مختلف، با صراحت، غیرمستقیم، با کنایه و … تاکید کرده که جایی در تیمش برای رضاییان ندارد اما از آنجا که می داند باشگاه به راحتی می تواند بازیکن را به فهرست تیم تحمیل کند، همیشه توپ را به زمین مدیران انداخته و اعلام کرده که تصمیم نهایی با باشگاه است.

سرمربی کروات اما مخالفت خود را به اشکال مختلف نشان داده تا حداقل اهالی فوتبال و رسانه ها متوجه شوند که او موافق بازگشت رضاییان نیست. او اخیرا به مدیران باشگاه اعلام کرده دیگر در جلساتی که نام رضاییان در آن مطرح شود شرکت نمی کند.

برانکو پیغام فرستاده که باشگاه می تواند رضاییان را برگرداند اما نمی تواند منتظر باشد که او حتما بازی کند! جالب اینکه وقتی صحبت از کنار گذاشتن آنتونی گولچ از فهرست تیم شده نیز برانکو تلویحا مخالفت خود را اعلام کرده همانطور که در گذشته گفته از کادر فعلی اش راضی است.

می گویند گولچ قرار است فقط در آسیا بازی کند اما در بازی های دوستانه اخیر برای قرمزها به میدان رفته است. از سوی دیگر برانکو در بازی های تدراکاتی حتی به محرمی هم بازی داده تا پیام های خود را به باشگاه منتقل کند؛ او رضاییان را نمی خواهد و حتی اگر مجبور شود او را بپذیرد هم احتمالا به او بازی نخواهد داد.

البته یک نکته را نیز نباید فراموش کرد. برانکو فصل گذشته هم مشابه این مشکل را محسن مسلمان پیدا کرد. بازیکنی که در لیست او نبود اما باشگاه تاکید داشت که جذب شود. مسلمان مدتی بیرون ماند و زمانی که زنده یاد نوروزی از دنیا رفت و باشگاه هم جایگزینی برایش پیدا نکرد، برانکو مجبور شد به مسلمان بازی بدهد و البته ضرر هم نکرد او از همان زمان تا امروز یکی از بازیکنان فیکس و تاثیرگذار پرسپولیس شد.

منبع: جام نیوز
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=158001

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x