تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

لغو برنامه «ثریا» با موضوع «فیش‌های نجومی» با فشار یکی از مراکز قدرت

  • کد خبر : 157990
  • 11 شهریور 1395 - 19:29
لغو برنامه «ثریا» با موضوع «فیش‌های نجومی» با فشار یکی از مراکز قدرت

عضو هیأت رئیسه مجلس از لغو برنامه شب گذشته «ثریا» با موضوع «فیش‌های نجومی» با فشار یکی از مراکز قدرت خبر داد.

به گزارش «کمال مهر»؛احمد امیرآبادی نماینده مردم قم و عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی درباره علل عدم پخش برنامه «ثریا» که قرار بود ساعت ۲۳ شب گذشته از شبکه اول سیما با موضوع «حقوق‌های نجومی و مبارزه با تجمل‌گرایی» پخش شود، گفت: این برنامه با فشار یکی از مراکز قدرت پخش نشد.

 

وی اضافه کرد: قرار بود شب گذشته از ساعت ۲۳ برنامه «ثریا» با موضوع «حقوق‌های نجومی، مبارزه با تجمل‌گرایی و اشرافی‌گیری و لزوم ساده‌زیستی مسئولان» بر روی آنتن برود.

 

«بنده، آقای تجری نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس، آقای پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی خانه ملت و آقای حافظی عضو شورای شهر تهران مهمانان این برنامه بودیم. البته قرار بود ۲ دانشجویی که سایت «شفافیت» را قبل از انتخابات مجلس راه‌اندازی کرده بودند نیز در برنامه امشب حضور یابند.»

 

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان مجدد اینکه با فشار یکی از مراکز قدرت برنامه امشب «ثریا» روی آنتن نرفت، اظهار داشت:‌ مجلس شورای اسلامی بحث مربوط به حقوق‌های نجومی و زندگی اشرافی مسئولان را به صورت جدی پیگیری می‌کند و عدم پخش یا پخش برنامه‌‌ها تأثیری در قاطعیت وکلای ملت در این زمینه ندارد.

 

وی از لزوم مبارزه جدی و قاطعانه تمامی دستگاه‌های مسئول در امر مبارزه با مفاسد اقتصادی سخن گفت و خاطرنشان کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند مبارزه جدی با مفاسد اقتصادی هستیم که در این زمینه نیروهای انقلابی با تمام توان در صحنه خواهند بود.

 

نماینده مردم قم در مجلس از رسانه ملی به پاس ورود به موضوع فیش‌های نجومی قدردانی کرد و گفت: صداوسیما در این موضوع به خوبی عمل کرد اما بهتر است از برنامه‌ای که در راستای منویات رهبری و پیگیری گفتمان انقلاب اسلامی تلاش می‌کند حمایت بیشتری صورت گیرد؛ ساده‌زیستی مسئولان و دوری از اشرافی‌گیری از جمله موضوعاتی است که باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=157990

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x