تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

سعودی‌ها اعضای بدن شهید رکن آبادی را خارج کرده بودند/علت کالبد شکافی “شهید رکن آبادی” باید بررسی شود

  • کد خبر : 157923
  • 11 شهریور 1395 - 18:16
سعودی‌ها اعضای بدن شهید رکن آبادی را خارج کرده بودند/علت کالبد شکافی “شهید رکن آبادی” باید بررسی شود

برادر شهید رکن آبادی گفت: درخواست ما این است که بررسی شود چه زمانی و به چه علت کالبد شکافی شهید رکن آبادی صورت گرفته است.

  گروه سیاسی «کمال مهر»؛”مرتضی رکن آبادی ” برادر شهید رکن آبادی؛  درباره مطالب منتشر شده از قول یکی از اعضای خانواده شهید رکن آبادی مبنی بر کالبد شکافی پیکر مطهر این شهید عنوان داشت: بعد از اینکه مقامات سازمان حج و زیارت عکسی از پیکر برادرم را نشان دادند ما برای پیگیری به عربستان رفتیم.

وی با اشاره به اینکه پس از آنکه مقدمات نبش قبر صورت گرفت و این کار انجام شد ما متوجه دو شکاف روی سینه و سر شهید رکن آبادی شدیم، ادامه داد: وقتی از سعودی ها پرسیدیم که چرا این شکاف ها روی سر و صورت شهید رکن آبادی دیده شده پاسخ دادند که این کار برای خروج امحاء و احشاء صورت گرفته است.

برادر شهید رکن آبادی گفت: جای سوال است که آیا سعودی‌ها در قبال هفت هزار نفر دیگری که در رمی جمرات جان باختند، اینگونه رفتار کردند یا فقط  اعضای بدن شهید رکن آبادی و چند مورد انگشت شمار دیگر را بدین شکل خارج کردند؟

برادر شهید رکن آبادی خاطرنشان کرد: درخواست ما این است که بررسی شود چه زمانی و به چه علت کالبد شکافی شهید رکن آبادی صورت گرفته است و این موضوع پیگیری شود.

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=157923

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x