تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
0

طعنه برانکو به کادر فنی استقلال

  • کد خبر : 157914
  • 11 شهریور 1395 - 2:25
طعنه برانکو به کادر فنی استقلال

بعد از کش‌وقوس‌های فراوان سرانجام برانکو قبول کرد که رامین رضاییان به پرسپولیس برگردد و بعد از پایان دیدارهای تیم ملی دوباره در تمرینات سرخپوشان حاضر شود…

به گزارش«کمال مهر»؛ بعد از کش‌وقوس‌های فراوان سرانجام برانکو قبول کرد که رامین رضاییان به پرسپولیس برگردد و بعد از پایان دیدارهای تیم ملی دوباره در تمرینات سرخپوشان حاضر شود. البته سرمربی پرسپولیس در مقابل بازگشت این بازیکن خیلی مقاومت کرد اما در نهایت این باشگاه بود که به پیروزی رسید و برانکو هم مجبور به پذیرش این موضوع از سوی باشگاه شد. اما این تصمیم برانکو طی روزهای اخیر واکنش‌های متفاوتی را در پی داشته است. موافقان این اتفاق که اغلب آنها جزو هواداران پرسپولیس هستند اعتقاد دارند که رامین خیلی می‌تواند به پرسپولیس کمک کند و برانکو از بازگشت او پشیمان نخواهد شد. اما مخالفان بازگشت رضاییان بر این باورند که برانکو با این کار خودش را زیر سوال برده و نباید از مواضعش کوتاه می‌آمد.
اما دوشنبه‌شب اتفاق جالبی افتاد و سرمربی پرسپولیس که این روزها کمتر از قبل با اطرافیانش شوخی می‌کند زمانی که با سوال خبرنگاری درباره بازگشت رامین مواجه شد با خونسردی گفت: «دلیل این موضوع این است که تمرینات من بیشتر اوقات در پشت درهای بسته برگزار می‌شود و هیچ‌کس نه خبرنگاران و نه هواداران با کار من و روحیات من آشنایی ندارد. همه اینها به‌خاطر این است که من مربی بی‌دیسیپلینی هستم!» در صحبت‌های برانکو کاملا می‌شود کنایه را دید. کنایه‌ای که به نظر می‌رسد برانکو این بار هم به تیم مقابل زده است. مدتی قبل برانکو وقتی با این سوال روبه‌رو شد که چرا بازیکنان اوکراینی را جذب کرده است، پاسخ داد: «چرا کسی از بازیکنان استقلال چیزی نمی‌پرسد؟» و حالا بعد از گذشت چند هفته، به نظر می‌رسد برانکو باز هم باشگاه استقلال را هدف گرفته و به این تیم که معمولا تمرینات خود را پشت درهای بسته برگزار می‌کند، کنایه زده است. استقلالی‌ها حتی در بازی دوستانه اخیر خود نیز فقط هواداران را به ورزشگاه راه دادند و اجازه حضور به خبرنگاران داده نشد.

منبع: همشهری ورزشی
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=157914

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x