خواهر طلاق گرفته ماریا کری که قبل از شهرت خواهرش معتاد و به اچ آی وی مبتلا بود، به اتهام راه اندازی خانه فحشا جمعه در نیویورک دستگیر شد.

“آلیسون کری” ۵۵ ساله در تبلیغات کار غیراخلاقی خود از اشعار خواهرش سواستفاده می کرده است. پلیس با کشف خانه فحشای آلیسون از هر شخصی که با وی رابطه غیراخلاقی داشته خواست برای بررسی سلامت اش به دکتر مراجعه کند چرا که وی به اچ آی وی مبتلاست.

طبق اظهارات پلیس، کری ۵۵ ساله به عنوان روسپی در هتلی در شمال ایالت نیویورک مشغول بکار بوده است که توسط پلیس بازداشت شد.

طبق گزارش رسانه ها متهم در تبلیغات آنلاین خود از اشعار خواهر میلیونرش که در عرصه پاپ ستاره محسوب می شود، استفاده می کرده است. کری در حال حاضر در زندان شهر اولستر بسر می برد و قرار وثیقه هزار دلاری برای وی صادر شده است. جلسه دادگاه وی روز سه شنبه برگزار خواهد شد. ماه مارس، کری با انتشار ویدئویی از خواهرش که ثروتی با ارزشی بالغ بر۵۱۰ میلیون دلار دارد درخواست کمک مالی کرد و از وی خواست حمایت اش کند. آلیسون علاوه بر روابط غیراخلاقی در دام اعتیاد نیز گرفتار است. وی بعد از یک سرقت که در آوریل ۲۰۱۵ در منزل اش انجام شد از ناحیه ستون فقرات و مغز نیز دچار آسیب شده است. وی پیشتر نیز از خواهر سوپراستارش خواهش کرده بود که اجازه دهد خواهرزاده‌های اش موراکن اسکات و مونرو را ببیند.

منبع: رکنا