تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

کشف جزیره ای جالب در آرژانتین که حول محور خود می چرخد+ تصاویر

  • کد خبر : 157839
  • 11 شهریور 1395 - 1:35
کشف جزیره ای جالب در آرژانتین که حول محور خود می چرخد+ تصاویر

به تازگی یک جزیره خارق العاده در آرژانتین کشف شده است که برخی آن را به پایگاه موجودات فضایی ارتباط داده اند.

به گزارش گروه بین‌الملل«کمال مهر»؛ به نقل از میرور، به تازگی یک جزیره که حول محور خود می چرخد در آرژانتین کشف شده است. برخی نظریه پردازان تئوری توطئه معتقدند این جزیره می تواند پایگاه موجودات فضایی روی کره زمین باشد.
“سرجیو نئوسپیلرم،” یک کارگردان و تهیه کننده در آرژانتین این جزیره را کشف کرده است و قصد دارد تحقیقاتی را در خصوص این پدیده نادر آغاز کند.
نام این جزیره “چشم” است و در رودخانه “پارانا دلتا” بین  شهرهای کامپانا و زاراته در بوئنوس آیرس، پایتخت آرژانتین قرار دارد و حتی در نقشه گوگل هم قابل دسترسی است.
نئوسپیلرم در تلاش است به همراه “ریچارد پترونی،” یک مهندس اهل نیویورک بودجه لازم را جهت انجام تحقیقات گسترده تر درباره این جزیره تأمین کند.
ریچارد پترونی در این خصوص گفت: ما جزیره ای را نزدیک رودخانه پارانا کشف کرده ایم که به شکل جالبی حول محور خود می چرخد. به علاوه، این جزیره با چرخشی که دارد یک ساختار مدور منظم روی سطح آب ایجاد کرده است.
نئوسپیلرم در ادامه گفت: زمانی که این منطقه را از روی نقشه نظاره کردیم متوجه یک مسئله غیرمنتظره در آن شدیم. نام این جزیره را “چشم” گذاشتیم. چشم یک جزیره است که بوسیله آبراه باریکی با قطر ۱۳۰ یارد  (۱۱۸ متر) احاطه شده است. هر دو دایره روی آب و جزیره به اندازه ای خارق العاده هستند که در نظر گرفتن آنها به عنوان یک پدیده طبیعی کار بسیار دشواری است.
وی در ادامه گفت: پرسش های زیادی در خصوص این جزیره وجود دارد؛ از جمله اینکه چگونه بوجود آمده است، تشکیل آن چه مدت طول کشیده است و چرا حرکت می کند.
این تیم امیدوار است بتواند ۵۰ هزار دلار بودجه برای آغاز تحقیقات  درباره جزیره چشم جمع آوری کند. تاکنون حدود ۵ هزار دلار بوسیله ۳۱ حامی جمع آوری شده است.
تاکنون گزارشهایی مربوط به رؤیت اشیای ناشناس پرنده در این منطقه منتشر شده است. مردم محلی معتقدند یک مسئله ماورای طبیعی درباره این بخش از آرژانتین وجود دارد.
کشف جزیره ای جالب در آرژانتین که حول محور خود می چرخد+ تصاویر
کشف جزیره ای جالب در آرژانتین که حول محور خود می چرخد+ تصاویرکشف جزیره ای جالب در آرژانتین که حول محور خود می چرخد+ تصاویر
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=157839

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x