تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

قتل گروگان در چنگ گروگانگیران/ انهدام باند آدم‌ربایان +عکس

  • کد خبر : 157827
  • 11 شهریور 1395 - 1:29
قتل گروگان در چنگ گروگانگیران/ انهدام باند آدم‌ربایان +عکس

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به انهدام باند شرارت،از مرگ گروگان و دستگیری اعضای باند ۶ نفره آدم ربا خبر داد.

به گزارش«کمال مهر»؛، سردار ملکی فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: این باند آدم ربایی در دی ماه پارسال پسر جوانی را در یکی از شهرستان های شرقی استان به گروگان گرفتند و درخواست ۳۰۰میلیون تومان پول از خانواده این فرد کرده بودند.

قتل گروگان در چنگ گروگانگیران
سردار عزیزالله ملکی با تشریح عملیات دستگیری این باند در شرق هرمزگان اظهارداشت: پرسنل ناجا با انجام شگردهای مختلف پلیسی و تحت نظر گرفتن یکی از اعضای باند آدم ربایی، گروگانگیری و قتل در شرق هرمزگان گفت: ۶ نفر از اعضای این باند دستگیر شدند که متاسفانه گروگان به قتل رسیده است. این باند، در ۲۴ مرداد ماه امسال ۶ نفر از اعضای این باند را در مخفیگاه آنان دستگیر کرد.
وی بیان‌داشت: ۲ نفر از اعضای این باند سابقه شرارت، ترانزیت مواد مخدر، قاچاق کالا و گروگانگیری و قتل در پرونده دارند و یکی از این افراد کارمند یکی از ادارات است که در پوشش این جایگاه با استفاده از خودروی شخصی خود اقدام به این جرم کرده است.
فرمانده انتظامی هرمزگان با بیان اینکه هیچکدام از افراد دستگیر شده اهل استان هرمزگان نیستند، گفت: این افراد با گروگان گرفتن فردی ۳۴ ساله از محله چهارراه پگاه شهر بندرعباس به دنبال اخاذی ۳۰۰ میلیون تومان از خانواده مقتول بودند که پس از مدتی عکسی از گروگان گرفته شده که بعدها هویتش توسط خانواده شناسایی شد و در فضای مجازی انتشار یافت و با پیگیری‌های انجام شده جنازه گروگان در شهرستان خاش سیستان و بلوچستان کشف شد.
وی، سن اعضای باند را ۵۷، ۳۴ ، ۳۵، ۲۸ و ۲۷ ساله عنوان‌کرد و گفت: از این باند یک قبضه سلاح گرم و ۴ دستگاه خودرو از جمله یک دستگاه سواری BMV که اسناد آن به نام یک پسربچه ۴ ساله بوده کشف و ضبط شده است.
سردار ملکی با تشکر از دستگاه قضایی هرمزگان در خصوص پشتیبانی‌های انجام شده برای دستگیری اعضای باند مذکور گفت: در ۵ ماهه اخیر ۳ طرح مبارزه با اراذل و اوباش در هرمزگان اجرا شده و در همین راستا ۱۵۶ نفر دستگیر شدند و همچنین در کشف سلاح گرم در استان ۲۵ درصد رشد داشته‌ایم.
فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به پرونده شناسایی و کشف ۲۱۰ کانتینر قاچاق در هرمزگان تصریح‌کرد: این آمار کامل  است و ممکن است بیشتر شود اما کمتر نمی‌شود.
وی با اشاره به سخنان دادستان هرمزگان در خصوص اعلام آمار ۱۱۱ کانتینر در این پرونده گفت: البته اسنادی که تا کنون ناجا به مراجع قضایی تحویل داده است، ۱۱۱ کانتینر بررسی شده و مدارک دیگر هم در نوبت‌های بعدی ارائه می‌شود.
وی افزود: پس از مدتی این باند، فرد گروگان گرفته شده را در یکی از استان های همجوار به قتل رساندند که با تلاش اطلاعاتی نیروهای انتظامی و امنیتی یکی از اعضای این باند در تهران دستگیر شد و در نهایت تمام اعضای این باند ۶ نفره دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان افزود: اعضای این باند سابقه متعدد شرارت، آدم ربایی و ترانزیت مواد مخدر دارند و در یکی از استان های همجوار تحت تعقیب مراجع قضایی بوده اند.

سردار ملکی گفت: از این باند شرارت و آدم ربایی ۴ دستگاه خودرو، یک اسلحه گرم و تعدادی اسلحه سرد کشف شد و پرونده این افراد در حال پیگیری در محاکم قضایی است.

وی افزود: از ابتدای سال تاکنون ۳ طرح امنیت اخلاقی در استان اجرا و مقادیری سلاح جنگی، شکاری و سرد کشف شده است که این کشفیات ۲۵ درصد بیشتر از مدت مشابه پارسال است.

انتهای پیام/ز
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=157827

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x