تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

اعدام یک مقام آموزش و پرورش

  • کد خبر : 157777
  • 10 شهریور 1395 - 15:28

به گزارش «کمال مهر»؛به نقل از رویترز، کره جنوبی روز چهارشنبه اعلام کرد، کره شمالی معاون وزیر آموزش و پرورش خود را اعدام کرده و ۲ مقام عالی رتبه دولتی را توبیخ کرده است. اگر این ادعا صحت داشته باشد، به معنای دور جدیدی از اقدامات کیم جونگ اون، رهبر این کشور برای تادیب دستیاران […]

به گزارش «کمال مهر»؛به نقل از رویترز، کره جنوبی روز چهارشنبه اعلام کرد، کره شمالی معاون وزیر آموزش و پرورش خود را اعدام کرده و ۲ مقام عالی رتبه دولتی را توبیخ کرده است. اگر این ادعا صحت داشته باشد، به معنای دور جدیدی از اقدامات کیم جونگ اون، رهبر این کشور برای تادیب دستیاران ارشدش است.
به گفته مقامات کره ای، کیم که در سال ۲۰۱۱ پس از مرگ پدرش، کیم جونگ ایل قدرت را در دست گرفت، برای تثبیت قدرت خود دست به تصفیه و اعدام مقامات ارشد دولت این کشور گرفته است.
جئونگ جون هی، سخنگوی وزارت اتحاد کره جنوبی گفت، سئول «از طریق کانال های مختلف» اعدام کیم جونگ جین، مقام آموزش و پرورش کره شمالی را تایید کرده است. وی از ارائه جزئیات بیشتر در این باره خودداری کرد.
جئونگ افزود، کیم یونگ چول، رئیس با نفود اداره جبهه متحد کره شمالی که مسولیت روابط بین دو کره را بر عهده دارد نیز هدف «اقدامات انقلابی» قرار گرفته است.
جئونگ گفت، یکی از مقامات حزب حاکم در بخش تبلیغات حکومت نیز توبیخ شده است.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=157777

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x