تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

جزییات جنایت داماد ناخلف در افسریه تهران/ پدرزن با ضربه چاقو به قتل رسید+عکس

  • کد خبر : 157529
  • 09 شهریور 1395 - 18:33
جزییات جنایت داماد ناخلف در افسریه تهران/ پدرزن با ضربه چاقو به قتل رسید+عکس

مردی که پدرزنش را به خاطر اختلافات خانوادگی به قتل رسانده بود، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش گروه اجتماعی«کمال مهر»؛ساعت ۲۴:۰۰ ، چهارم شهریور ماه وقوع یک فقره نزاع و درگیری منجر به جرح در منطقه افسریه – خیابان ۱۵ متری اول به کلانتری ۱۵۶ افسریه اعلام شد .
با حضور مأمورین کلانتری در محل و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد که فردی بنام “عباس . م” ( ۵۶ ساله ) طی یک نزاع و درگیری ، از ناحیه گردن مورد اصابت جسم تیز ( چاقو ) قرار گرفته و به شدت مجروح شده است .
جزییات جنایت داماد ناخلف در افسریه تهران/ پدرزن با ضربه چاقو به قتل رسید+عکس
پرونده در اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ
با وجود انتقال فرد مصدوم به بیمارستان و انجام اقدامات درمانی ، در ساعت ۰۲:۰۰ ، پنجم شهریور ماه به مأمورین کلانتری ۱۵۶ افسریه اطلاع داده شد که “عباس . م” به علت خونریزی شدید و شدت جراحات فوت نموده است ؛ لذا موضوع به قاضی کشیک ویژه قتل اعلام و به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .
شناسایی قاتل
با آغاز رسیدگی به پرونده ، دختر مقتول در اظهاراتش عنوان داشت که پدرش توسط همسر وی بنام “رامین . س” (۳۹ ساله) به قتل رسیده است . وی در اظهاراتش عنوان داشت : “علت درگیری پدرم با همسرم ، اختلاف سابق همسرم با بنده بود ؛ شب حادثه ، رامین با پدرم تماس گرفته بود و او را به داخل کوچه کشید ؛ رامین بهمراه دو نفر دیگر به محل سکونت پدرم آمده بود ؛ در آنجا [رامین] با چاقو پدرم را از ناحیه گردن مصدوم و شاهرگ وی را زد و سریعا از محل متواری شد ” .
دستگیری قاتل
کارآگاهان اداره دهم با مراجعه به محل سکونت متهم در خیابان ۱۵ متری افسریه ( نزدیکی محل زندگی مقتول و خانواده اش ) اطلاع پیدا کردند که وی پس از ارتکاب جنایت ، از آنجا متواری شده است ؛ لذا اقدامات جهت شناسایی مخفیگاه وی آغاز و مشخص شد که متهم به شمال کشور ( استان مازندزان – شهر محمود آباد ) متواری شده اما در فاصله زمانی کوتاهی این شهر را به مکانی نامشخص ترک کرده است .
جزییات جنایت داماد ناخلف در افسریه تهران/ پدرزن با ضربه چاقو به قتل رسید+عکس
در شرایطی که خانواده ی “رامین . س” مدعی بی اطلاعی از وی بودند ، کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه متهم در شهر اردبیل شدند ؛ با توجه به احتمال تلاش متهم برای خروج غیرقانونی از کشور ، بلافاصله نیابت قضایی اخذ و کارآگاهان به شهرستان اردبیل اعزام و در ساعت ۱۵:۰۰ ، هشتم شهریور ماه موفق به دستگیری وی شدند .
سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : ” متهم در همان اظهارات اولیه به ارتکاب جنایت و قتل پدرزن خود ( مقتول ) اعتراف داشته است ؛ لذا با توجه به اعتراف صریح متهم و دیوار شواهد و دلایل بدست آمده ، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس محترم پرونده صادر و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی و مشخص شدن علت اصلی درگیری منجر به جنایت در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت ” .
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=157529

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x