تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
0

رقص مرگ در عروسی

  • کد خبر : 157364
  • 08 شهریور 1395 - 19:16
رقص مرگ در عروسی

نزاع خونین در یک مجلس عروسی، با یک کشته و ۶ مجروح به پایان رسید.

به گزارش گروه وبگردی«کمال مهر»؛ شب شنبه گذشته اهالی روستای تیمورآباد مشهد عازم مجلس عروسی جوانی در روستا بودند که پس از گذشت ۳ سال از مراسم عقدکنان قرار بود با کمک مالی پدرش زندگی مشترک خود را با عروس خانم آغاز کند.

در همین حال ناگهان سعید، جوانی که به تازگی از زندان آزاد شده بود سوار بر پراید با سرعت از مقابل برخی رهگذران در روستا عبور کرد و گرد و خاکی به هوا برخاست. مرد ۴۵ ساله که عباس نام دارد با دیدن این وضعیت به راننده جوان اعتراض کرد که این چه وضع رانندگی کردن است؟ همین تذکر به درگیری لفظی آن ها انجامید و در نهایت هر دو طرف از یکدیگر جدا شدند اما شب هنگام که همه اهالی در مجلس عروسی شرکت کرده بودند و قرار بود «پول های شادباش» به جیب داماد روانه شود ناگهان کینه قدیمی شعله ور شد و تعدادی از مهمانان به سوی افراد دیگری که عباس نیز یکی از آن ها بود حمله ور شدند و درگیری سختی آغاز شد.

طولی نکشید که تیغه تبر و چاقو در آسمان تاریک روستا درخشید و چوب و چماق ها بالا رفت. در این درگیری خونین، ۷ نفر با ضربات چاقو و تبر مجروح شدند که در این میان نوجوان ۱۶ ساله ای به نام «رضا» بر اثر اصابت ۳ ضربه چاقو جان سپرد و بدین ترتیب این مجلس عروسی رنگ خون گرفت.

با گزارش این حادثه به قاضی ویژه قتل عمد، بلافاصله «قاضی حسینی» به همراه کارآگاهان اداره جنایی عازم بیمارستان شهید هاشمی نژاد شد و به تحقیق در این باره پرداخت. بررسی های مقدماتی نشان می داد که نوجوان مذکور بر اثر اصابت ضربات چاقو به شکم، پشت و پهلو به قتل رسیده است.

بنابراین مأموران پاسگاه انتظامی آبروان در حالی با صدور دستوری از سوی مقام قضایی برای دستگیری عاملان شرکت در نزاع دسته جمعی اقدام کردند که تا ساعتی بعد ۴ متهم در این رابطه دستگیر شدند. اما متهمان اصلی پرونده که بنا به اظهارات شهود نقش اساسی در نزاع مذکور داشتند همچنان متواری بودند. به همین دلیل قاضی ویژه قتل عمد از کارآگاهان اداره جنایی خواست که آنها با استفاده از شگردهای اطلاعاتی و تخصصی برای دستگیری متهمان فراری اقدام کنند.

این گونه بود که کارآگاهان با رصدهای اطلاعاتی و فنی وارد عمل شدند و در حالی که تحقیقات آنان به صبح روز بعد کشیده شده بود موفق شدند ۳ متهم اصی این پرونده را در حالی که مکان های خود را تغییر می دادند در یک رشته عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند. متهمان که امیر، سعید و مهدی نام دارند، صبح روز گذشته در اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی مورد بازجویی قرار گرفتند.

در همین حال امیر که ۲۴ سال دارد به داشتن چاقو در مجلس عروسی اعتراف کرده است.

ادامه تحقیقات کارآگاهان مشخص کرد «سعید» (یکی از متهمان) مدتی قبل پسرعموی امیر را با چاقو مجروح کرده بود که حدود یک ماه قبل پس از تحمل کیفر چاقوکشی و همچنین پرداخت ۱۰ میلیون تومان دیه از زندان آزاد شده است. بررسی های کارآگاهان با دستورات قضایی برای ریشه یابی این پرونده جنایی ادامه دارد.

منبع: روزنامه خراسان

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=157364

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x