تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
0

سمی که طی یک پروژه امنیتی در غذای قالیباف ریخته شد

  • کد خبر : 157351
  • 08 شهریور 1395 - 19:04
سمی که طی یک پروژه امنیتی در غذای قالیباف ریخته شد

همینقدر بدانید خیلی هایی که امروز در رسانه هایشان قالیباف را متهم می کنند و دروغ می بافند قبل از انتشار مطالب دروغ و تهمت های خود پیغام می فرستند که پول بدهید والا خود دانید.

به گزارش«کمال مهر»؛، احسان تقدسی در کانال تلگرامی خود نوشت:
حملات این روزهای رسانه های اصلاح_طلب به شهردار تهران چند پرده دارد و اصولا نه پروژه ای رسانه ای بلکه پروژه امنیتی حساب شده ای است. اول چند خاطره عرض کنم:
١- این روایت در بین دوستان ما مشهور است آقای آشنایی چند سال پیش که هنوز استاد دانشگاهی ساده بود از قالیباف رانتی خواسته بود و چون قالیباف به او نداده بود دشمنش شد و شمشیر از رو بست. وی در جلسات خصوصی با نفرت از قالیباف یاد می کند.

٢- مدیر رسانه شبه اصولگرایی چند سال پیش به دفتر قالیباف نامه نوشت و از شهردار تهران خواست تا از ساختمان های در اختیار شهرداری واحدی را به سایت آنها بدهد. قالیباف را در این چند سال مردی دیده ام که بر سر بیت_المال مسلمین با کسی تعارف ندارد. قالیباف به آنها از بیت المال چیزی نداد. آن سایت و مدیرش از دشمنان قالیباف شدند.

٣- انتخابات ریاست جمهوری سال ١٣٩٢. برخی مدیران سایت ها و روزنامه های اصلاح طلب مثل… هرروز دهها تماس می گرفتند تا به نوعی خود را به قالیباف نزدیک کنند. قالیباف آن روزها شانس اول انتخابات بود. مدیران روزنامه های… و… هرروز از علاقه و عشق خود به قالیباف و از کارامدی قالیباف سخن می گفتند. همان ها امروز رسانه هایشان را به همان دوست آشنا فروخته اند.

۴- ناگفتنی ها و محرمانه ها کم نیست. همینقدر بدانید خیلی هایی که امروز در رسانه هایشان قالیباف را متهم می کنند و دروغ می بافند قبل از انتشار مطالب دروغ و تهمت های خود پیغام می فرستند که پول بدهید والا خود دانید. مدیر فلان کانال تلگرامی بارها به … پیغام داده که دست ما را بگیرید. خوب اگر #قالیباف مثل فلان عضو اصلاح طلب شورای_شهر دست به جیب بود و از بیت المال برای خودش خرج می کرد داستان چیز دیگری بود.

۵- قالیباف معصوم نیست و مثل هر انسانی نقاط ضعف و قوتی دارد. خاتمی، هاشمی، سیدحسن خمینی و دهها اصلاح طلب دیگر بارها و بارها در جلسات خصوصی خود از توان و لیاقت و کارامدی قالیباف تمجید کرده اند. عیب بزرگ قالیباف از نگاه آنها این است که در سخنان خود به جای فلان تئوریسین و فلان روشنفکر و … از سخنان امام و رهبری کد می دهد. گناهی از این بالاتر؟

۶- اسطوره اصلاح طلبان در شهرداری غلامحسین کرباسچی است که در هیات دولت کنار آقای هاشمی می نشست و همه امکانات دولتی و غیر دولتی در خدمتش بود.  دولت های دوران شهرداری قالیباف چه از مدل احمدی نژادی اش و چه روحانی با او به مثابه رقیب انتخاباتی برخورد کردند. بروید مقایسه کنید ببینید در مدت مشابه کرباسچی تهران را زیباتر ساخت یا قالیباف. اصلا همه کاندیداهای اصلاح طلبان برای شهرداری را با قالیباف مقایسه کنید. ببینید اندازه او عرضه کار دارند؟

٧- اصلاح طلبان به مثابه فردی می مانند که چون توانایی رقابت با حریف را ندارد در غذای او سم ریخته و می کوشد او را در میدانی دیگر به در کند.  طیف دشمنان قالیباف طیف بزرگی است. از آنهایی که قالیباف سهمی از بیت المال مسلمین به آنها نداد تا آنها که وی را رقیبی دائمی در عرصه سیاست می دانند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=157351

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x