تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

داعش ۶ نفر را به لاستیک خودرو بست و آتش زد

  • کد خبر : 157196
  • 08 شهریور 1395 - 2:20
داعش ۶ نفر را به لاستیک خودرو بست و آتش زد

تروریست های داعش در ادامه جنایات خود علیه مردم بی دفاع عراق اقدام به سوزاندن ۶ نفر در موصل و اعدام ۵ تَن دیگر در کرکوک کردند.

 به گزارش گروه وبگردی «کمال مهر»؛ گروه تروریستی داعش همچنان به جنایات وحشیانه خود علیه مردم مظلوم و بی دفاع عراق در نقاط تحت کنترل خود در این کشور ادامه می دهد.

بر اساس این گزارش عناصر گروه تروریستی داعش در ادامه سلسله جنایات وحشیانه خود در حق مردم بی دفاع عراق بیش از ۱۰ نفر از شهروندان عراقی را اعدام کردند.

در همین راستا تکفیری های داعش ۶ نفر از اهالی شهر موصل را به طرز وحشیانه ای در میدان عمومی این شهر و در برابر دیدگان مردم سوزاندند.

داعش 6 نفر را به لاستیک خودرو بست و آتش زد

همچنین تروریست های داعش در ادامه جنایات خود ۵ نفر از شهروندان منطقه الحویجه واقع در استان کرکوک را به وسیله شلیک گلوله اعدام کردند.

عناصر داعش پیش از این نیز در اقدامی مشابه برای ترساندن مردم اقدام به غرق کردن شماری از شهروندان عراقی در استخر آب کرده بودند.

لازم به ذکر است تروریست های داعش که در عملیات نظامی در برابر نیروهای عراقی دست بسته هستند و متحمل شکست های بسیاری شده اند، برای جبران خسارت های خود در میدان جنگ، به قربانی کردن شهروندان بی دفاع عراقی روی آورده اند.

منبع: العالم
انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=157196

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x