تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
0

شوک فرهاد در آستانه بازی با پرسپولیس

  • کد خبر : 157040
  • 07 شهریور 1395 - 13:21

حضور فرهاد مجیدی در دربی ۸۳ بی شک خبر خوبی برای هواداران استقلال است. خصوصاً در شرایط فعلی که استقلال بیش از پیش به حمایت نیاز دارد.

به گزارش گروه وبگردی «کمال مهر»؛اوضاع استقلال چندان بر وفق مراد نیست. ۴ بازی بدون برد در ۴ هفته ابتدایی لیگ آمار ناامیدکننده ای است و بی شک “دربی” آخرین تیر ترکش منصوریان است که اگر به هدف بنشیند شوک فوق العاده ای برای بازگشت استقلال به جمع مدعیان خواهد بود. اما در این میان شایعات بسیاری حول محور کادر فنی استقلال شنیده می شود که مهمترین آن برکناری منصوریان در صورت شکست از پرسپولیس و حضور فرهاد مجیدی در کادر فنی استقلال است. شایعه ای که فرهاد هنوز واکنشی به آن نشان نداده است.

در همین راستا شنیده ایم مجیدی تصمیم گرفته در دربی ۸۳ به ورزشگاه آزادی برود تا هم از تیم محبوبش مقابل رقیب دیرینه حمایت کند هم خط بطلانی بکشد بر همه شایعاتی که در این چند روز شنیده می شود.

شوک فرهاد در آستانه بازی با پرسپولیس

شوک فرهاد در آستانه بازی با پرسپولیس

البته پیش از این بارها گفته شد فرهاد قرار است در تمرینات استقلال حضور یابد و از کادر فنی جدید و بازیکنان جوان این تیم حمایت کند. حتی گفته می شد او در جشن پیراهن استقلال شرکت می کند تا خودش پیراهن شماره هفت استقلال را به بختیار رحمانی بدهد اما هیچ یک از این شنیده ها به واقعیت بدل نشد. فرهاد نه تنها در جشن پیراهن شرکت کرد بلکه در تمرینات استقلال نیز حضور نیافت تا شایعات شکل جدی تری به خود بگیرد. در این خصوص از گوشه و کنار شنیده می شد فرهاد از کنار گذاشتن برادرش توسط منصوریان به شدت دلخور است و به همین دلیل تاکنون در جمع شاگردان منصوریان حضور نیافته است. اما او اینبار تصمیم جدی دارد تا با حضور در دربی به شایعات پایان دهد و البته امیدوار است در آستانه جدال سنتی با پرسپولیس بتواند شوک مثبتی به بازیکنان جوان و هواداران استقلال وارد کند.

منبع: ۱۱نیوز

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=157040

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x