تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

دیه ۵۵۰ میلیونی به خاطر گاز گرفتن شتر سمج!

  • کد خبر : 156860
  • 06 شهریور 1395 - 16:59
دیه ۵۵۰ میلیونی به خاطر گاز گرفتن شتر سمج!

دختری ۱۰ ساله که به خاطر مراسم جشن تولد به پارک مخصوص نگهداری حیوانات رفته بود، توسط یک شتر مورد حمله قرار گرفت اما توانست طول درمان قابل توجهی به مدت ۱۴ سال از مسئولان آنجا دریافت کند.

به گزارش گروه وبگردی «کمال مهر»؛، مدیسن هالند برای جشن تولد دوستش به سافاری پارکِ ویرجینیا رفته بود که به ناگهان یک شتر او را گاز گرفت!

این دختر ۱۰ ساله داشت با یک واگن پر شده با یونجه و در کنار دوستانش حرکت می‌کرد که شتر به سمتشان آمد. در اسناد دادگاه آمده که مدیسن قصد نداشته به حیوان غذا بدهد، ولی با این وجود آن شتر سمج به سمتش آمده و روی بازویش را گاز گرفته است. این اتفاق در ماه مه سال جاری رخ داده است.

پس از آن اتفاق، مدیسن به دلیل جراحات وارده به بیمارستان منتقل شد. وکیل آن دختر گفت که شدت گاز شتر به حدی بوده که به استخوان رسیده بود و مدیسن برای درمان سه روز در بیمارستان بستری شد.

به همین دلیل قرار است مسئولان سافاری پارک ویرجینیا به مدیسن ماهانه مبلغ ۷۵۰ پوند (حدودا ۳٫۵۰۰٫۰۰۰ هزار تومان) به مدت ۱۴ سال پرداخت شود که رقم آن با محاسبه پرداخت‌های جانبی چیزی حدود ۱۱۷٫۹۵۵ پوند (حدودا ۵۵۰ میلیون تومان) خواهد شود.

البته پرداخت‌ها بر اساس حکم دادگاه بدین صورت است که او در سن ۱۸ سالگی ۷۵۰۰ پوند و از سن ۲۱ سالگی به بعد مبلغی معادل ۷۵۰ پوند در ماه به مدت ۱۴ سال پرداخت خواهد کرد. این در حالی است که حدود ۳۰٫۵۰۰ پوند آن صرف هزینه‌های پزشکی و قضایی خواهد شد.

منبع: فرادید

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=156860

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x