تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
0

متهم به قتل: شوهرم عاشق سریال جومونگ بود!

  • کد خبر : 156513
  • 04 شهریور 1395 - 17:16
متهم به قتل: شوهرم عاشق سریال جومونگ بود!

زن جوانی که از نوروز سال قبل به اتهام قتل شوهرش با انگیزه اختلاف خانوادگی در بازداشت به سر می‌برد، روز گذشته محاکمه شد و جرمش را انکار کرد.

به گزارش گروه وبگردی «کمال مهر»؛؛ دوم فروردین سال گذشته بود که مأموران پلیس تهران از مرگ مشکوک مردی جوان در یکی از بیمارستان‌های شهر با خبر و در محل حاضر شدند.

جسد متعلق به مرد ۳۴ ساله‌ای به نام شایان بود که به علت اصابت چاقو به سینه‌اش فوت شده بود.

همچنین آثار جراحت روی نقاط مختلف بدن دیده می‌شد. شهره، همسر این مرد که او را به بیمارستان منتقل کرده بود، وقتی مورد تحقیق قرار گرفت، گفت: لحظاتی قبل با شوهرم مشاجره کردم. او عصبانی شد و با چاقو خودزنی کرد. من هم او را با کمک همسایه‌ها به بیمارستان منتقل کردم، اما تلاش پزشکان برای نجات وی ثمری نداشت و او فوت شد.

بعد از انتقال جسد به پزشکی قانونی مشخص شد که ادعای شهره درباره خودزنی شوهرش درست نیست بلکه وی با ضربه چاقو به قتل رسیده است بنابراین زن ۳۵ ساله به اتهام قتل بازداشت شد.

شهره گفت روز حادثه من و شوهرم در خانه تنها بودیم و حادثه به علت درگیری‌ای که بین ما ایجاد شد، رقم خورد. با کامل شدن بررسی‌ها و از آنجا که شواهد کافی علیه شهره موجود بود، بازپرس وی را به اتهام قتل عمد مجرم شناخت و پرونده برای رسیدگی روی میز هیئت قضایی شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت.

صبح دیروز بعد از رسمیت یافتن جلسه از سوی قاضی عبداللهی، نماینده دادستان تهران در دفاع از کیفرخواست گفت: براساس تحقیقات قضایی شهره گناهکار است و برایش درخواست صدور مجازات قانونی دارم. پس از اینکه اولیای دم درخواست قصاص کردند، متهم به درخواست قاضی در جایگاه قرار گرفت.

او اتهامش را انکار کرد و گفت: من و شایان دختر خاله و پسر خاله بودیم. هشت سال قبل او به خواستگاری‌ام آمد و با هم زندگی مشترکمان را شروع کردیم. شایان رنگ‌کار بود و درآمد زیادی نداشت به خاطر همین من برای کمک به مخارج خانه در یک خیاطی کار می‌کردم.

وی ادامه داد: مدتی قبل از حادثه بود که در لباس‌های شوهرم مواد مخدر پیدا کردم و سر این موضوع گاهی با او مشاجره می‌کردم. شهره گفت: خانواده شوهرم همیشه در زندگی ما دخالت می‌کردند؛ چراکه ما صاحب فرزند نمی‌شدیم.

وقتی در این باره اقدام کردیم، متوجه شدیم که مشکل به شوهرم مربوط می‌شود. البته خانواده‌اش این موضوع را نمی‌دانستند و من را مقصر می‌دانستند. آنها اصرار می‌کردند شایان من را طلاق دهد تا بتواند دوباره ازدواج کند و صاحب فرزند شود.

شهره در شرح حادثه هم گفت: نوروز سال قبل بود که تصمیم گرفتیم به سفر عید برویم. شوهرم مایل به سفر نبود، اما وقتی اصرارهای من را دید قبول کرد. او عاشق سریال جومونگ بود و سی‌دی‌هایش را گرفته بود و بیشتر وقت‌ها آن سریال را نگاه می‌کرد.

آن شب من مشغول بستن ساک‌ها شدم و از شوهرم خواستم استراحت کند، اما نشست و جومونگ تماشا کرد. ساعت ۳ صبح بود که من را از خواب بیدار کرد و گفت: از رفتن به سفر منصرف شده است. من به حرفش توجه نکردم و خوابیدم. صبح روز حادثه وقتی از خواب بیدار شدم، او را به رفتن به سفر راضی کردم.

همان موقع خواهرش تماس گرفت و گفت قرار است برادرش همراه خانواده به خانه ما بیاید. من ماجرا را برای شایان توضیح دادم. او عصبانی شد و خواست با برادرش تماس بگیرم و ماجرای سفرمان را مطرح کنم که قبول کردم.

وقتی به طرف تلفن رفتم با لگد ضربه‌ای به من زد. بعد چاقویی برداشت و نمی‌دانم چطور خودزنی کرد. من پشت سر او بودم و لحظه زدن ضربه را ندیدم. وقتی برگشت دیدم چاقو را در سینه‌اش فرو کرده است. بعد هم روی زمین افتاد.

قاضی گفت: گزارش کارشناسان پزشکی قانونی نشان می‌دهد که ضربه خودزنی نبوده است، بلکه فرد دیگری آن را وارد کرده است. متهم گفت: من این گزارش را قبول ندارم.

قاضی عبداللهی بعد از شنیدن آخرین دفاع شهره و وکیل مدافع وی با اعضای دادگاه وارد شور شد.

منبع: مشرق

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=156513

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x