تاریخ : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024
0

مفتی عربستان سوژه تمسخر کاربران توئیتر +عکس

  • کد خبر : 156150
  • 02 شهریور 1395 - 18:07
مفتی عربستان سوژه تمسخر کاربران توئیتر +عکس

کاربران سعودی در تحلیل فراخوان عبدالعزیز آل شیخ مفتی عربستان برای سربازگیری اجباری جوانان به منظور مشارکت در حمله به یمن، با ایجاد هشتگ این فراخوان را به باد تمسخر گرفتند.

 به گزارش«کمال مهر»؛ به نقل از پایگاه خبری العهد، تعدادی از  کاربران سعودی در تحلیل فراخوان «عبدالعزیز آل شیخ» مفتی عربستان برای سربازگیری اجباری جوانان به منظور مشارکت در حمله به یمن، با تشکیل هشتگ این فراخوان را به باد تمسخر گرفتند.
مفتی عربستان سوژه تمسخر کاربران توئیتر +عکس
«اولین بار باید در مورد فرزندان امیران و وزیران اجرایی شود. راستی اگه اینجوریه؛ چرا وزیر دفاع محمد بن سلمان لباس نظامی نمی‌پوشه؟»
مفتی عربستان سوژه تمسخر کاربران توئیتر +عکس
«آل سعود یک دستگاه امنیتی کثیف تاسیس کرده‌اند « ژاندارمری، واکنش سریع، دستگاه امنیتی» برای سرکوب ملت، اصلاح طلبان، مخالفان و جاسوسی از مردم. آنها هرگز یک ارتش قوی تاسیس نکرده‌اند.»
مفتی عربستان سوژه تمسخر کاربران توئیتر +عکس
«من این خبر رو قبول دارم و اون رو تایید می‌کنم به شرطی که بدون استثنا در مورد تمامی اقشار ملت اجرایی شود؛ نه اینکه پسر وزیر لَم بده و ما بریم سربازی کنیم.»

فرار سربازان و مزدوران سعودی از جنگ در یمن

در پی خسارت‌های سنگین عربستان در حمله به یمن و فرار سربازان و مزدوران سعودی از آتش ارتش و کمیته‌های مردمی، تعدادی از کاربران سعودی با انتشار مطالب و عکس‌های متعدد در توئیتر فراخوان مفتی عربستان برای سربازی اجباری جوانان به منظور شرکت در حمله به کشور برادر، یمن را به تسمخر گرفتند.

در این هشتگ کاربران علاوه بر تمسخر و اعتراض به این فراخوان، آن را غیرمنطقی دانسته و اعلام کردند این تصمیم فقط شامل قشر فقیر سعودی می شود اما امیران و تاجران و نیز نزدیکان خانواده حاکم از سربازگیری معاف هستند زیرا دولت آنان را راهی  جنگ و مناطق خطرناک نمی کند.

منبع: تسنیم
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=156150

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x