تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

اتفاقی که پیکه و شکیرا را سوژه رسانه‌ها کرد!

  • کد خبر : 155994
  • 01 شهریور 1395 - 18:32
اتفاقی که پیکه و شکیرا را سوژه رسانه‌ها کرد!

در روزهای پایانی تعطیلات تابستانی در مورد جرارد پیکه مدافع اسپانیایی باشگاه بارسلونا و همسرش شکیرا اتفاقی رخ داد که حالا در رسانه‌های خبری بازتاب یافته.

انعام ۲۰ هزار یورویی پیکه و شکیرا:

این اتفاق در حالی سوژه رسانه‌های خبری شده که حالا جرارد پیکه(Gerard Piqué) به اردوی بارسلونا بازگشته و شکیرا(Shakira) هم با بازگشت به استودیو، پروژه‌های تازه موسیقیایی‌‌اش را استارت زده است.

ماجرا از این قرار است که این زوج جوان در سفری که به ایبیزای اسپانیا داشتند، آشپزی را استخدام کردند که در طول سفر برایشان آشپزی کند. آنها که از غذاهای این آشپز حرفه‌ای خیلی راضی بودند، انعامی ۲۰ هزار یورویی را برای او کنار گذاشتند که همین سوژه حالا کلی سروصدا به پا کرده است.

این خبر در برنامه «سگ‌های خیابانی» در یکی از شبکه‌های رادیویی آرژانتین درز کرد و در این برنامه ‘کایتانو’ مجری برنامه از این رفتار سخاوتمندانه پیکه و شکیرا خبر داد. گویا این مجری، یکی از دوستان نزدیک آشپزی است که پیکه و شکیرا در طول یک هفته اقامت‌شان در جزیره زیبای ایبیزا استخدام کرده بودند.

مجری این برنامه رادیویی در تشریح اتفاقی که رخ داده، گفت: «من دوستی دارم که در ایبیزا زندگی می‌کند و گویا در یک هفته‌ای که پیکه و شکیرا به ایبیزا سفر کرده بودند، او را استخدام کردند تا برایشان غذا بپزد. این زوج جوان از غذاهایی که دوستم برایشان می‌پخت، خیلی خوششان آمده بود و حتی از صبحانه‌هایی که برایشان تدارک دیده می‌شد، لذت می‌بردند و به همین خاطر هم انعام خیلی خوبی به او پرداخت کردند.

گویا در پایان این سفر، پیکه و شکیرا به او گفتند که واقعاً خوشحالند و از غذاهای او لذت بردند و به او پاداشی… حدس بزنید چقدری؟ پیکه این پول را پرداخت کرد. او علاوه بر آنکه پول توافق شده برای خدمات آشپزی را به دوستم پرداخت کرد، برایش انعام خوبی هم کنار گذاشت.»

تمام حاضران در استودیو، شروع به حدس زدن رقم این انعام کردند ۵۰۰ یورو؟ ۱۰۰۰ یورو؟ ۲۰۰۰ یورو؟ ولی حدس هیچ‌یک درست نبود. مجری برنامه ادامه داد: «دوستم برایم گفت که پیکه در ابتدا او را در آغوش کشید و سپس به او گفته: «این را بگیر. لذتش را ببر و خرج کاری بکن.» و سپس دستش را در جیبش کرده و ۱۰ هزار یورو از جیبش بیرون آورده. آشپز باورش نمی‌شده و حتی پول را هم نشمرده ولی گویا داستان به اینجا ختم نشده و پیکه دستش را در جیب سمت چپش کرده و ۱۰ هزار یوروی دیگر خارج کرده و به آشپز پرداخت کرد.»

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=155994

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x