تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

عصبانیت علیرضا افتخاری بخاطر چاپ عکسش در کنار جناب خان!! + عکس

  • کد خبر : 155991
  • 01 شهریور 1395 - 18:29
عصبانیت علیرضا افتخاری بخاطر چاپ عکسش در کنار جناب خان!! + عکس

علیرضا افتخاری بخاطر انتشار عکسی از وی در کنار جناب خان اعتراض کرده و از حضور در یک برنامه خیریه انصراف داد.

علیرضا افتخاری، به دلیل چاپ تصویرش در کنار جناب خان ، از حضور در یک برنامه خیریه به نفع کودکان مبتلا به اوتیسم، انصراف داد.

وی با انتشار نامه ای ، ضمن انتقاد از اقدام موسسه برگزارکننده ویژه برنامه «شبِ مهر» در تبلیغات شهری، اعلام کرد که در این برنامه شرکت نمی کند. افتخاری گفته است که «هنرمندی چون من با این آثار و شاهکارها، کارش به جایی رسیده که تصویر یک پله پایین‌تر از جناب خان قرار گرفته است»

در متن این نوشته آمده است:

«هنرمندی چون من که جایگاه هنری وی مشخص است و آثار و شاهکارهایی مثل نیلوفرانه، شور عشق، یاد استاد، هنگامه و مقام صبر را در کارنامه هنری اش دارد کارش به جایی رسیده که تصویرش در بیلبوردهای تبلیغاتی در کنار جناب خان و حتی یک پله پایین تر قرار گرفته. کجای کار ایراد دارد؟ چرا و چرا؟
به اعتقاد من در چهار روز می شود بی آب بود اما در چهار دقیقه نمی توان بی آبرو بود. ای کاش این موسسه محترمی که در شیراز مشغول به فعالیت است کمی دست از خان و خانبازی بردارد. من دلخورم، من از این عزیزان شیرازی که همواره به وجود مردمان مهربان این شهر می نازیدم دلخورم که مرام حافظ و سعدی را فراموش کرده اند. اگر این دوستان به جناب خان می نازند من به ایران و ایرانی بودن می نازم.

متاسفانه با توجه به این اقدام ناپسندیده‌ای که از سوی موسسه برگزارکننده برنامه بدون اطلاع بنده در حوزه تبلیغات شهری انجام گرفته و از نظر من اقدامی بسیار توهین آمیز است، از حضور در این برنامه که طبق تماس قبلی قرار بود فقط بنده در آن حضور داشته باشم، صرف نظر کرده و از این موسسه و دیگر نهادهایی که در برگزاری چنین رویدادهای خیرخواهانه ای که اقدام می کنند، می خواهم با درایت و اندیشه بیشتری در برنامه ریزی فعالیت ها تلاش کنند.»
عکسی که باعث گلایه علیرضا افتخاری شد

عکسی که باعث گلایه علیرضا افتخاری شد

 

در تصویری که از سوی این خواننده به عنوان ویژه برنامه «شب مهر» به گروه هنری خبرگزاری مهر ارسال شده، تصویر جناب خان شخصیت محبوب عروسکی برنامه خندوانه در نقطه مرکزی طراحی پوستر و تصاویری از علی مسعودی (علی مشهدی) در سمت چپ و علیرضا افتخاری در سمت راست این شخصیت عروسکی به عنوان شرکت کنندگان برنامه معرفی شده اند.

این در حالی است که به گفته افتخاری، مدیران برگزاری برنامه که قرار است روز ۳۱ مرداد ماه در باغ عفیف آباد شیراز برگزار شود، پیرامون حضور دیگر مهمانان در برنامه توضیحی را به وی ارائه نداده بودند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=155991

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x