تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
0

دزد خانه‌های شهرک غرب بر روی دیوار میخکوب شد/دو همدست سارق شناسایی شدند

  • کد خبر : 155906
  • 01 شهریور 1395 - 9:59
دزد خانه‌های شهرک غرب بر روی دیوار میخکوب شد/دو همدست سارق شناسایی شدند

رییس کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب از دستگیری سه سارق منزل در محدوده شهرک غرب خبر داد.

«کمال مهر»؛سرهنگ کفراشی،رییس کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب،گفت:در پی وصول شکایتی مبنی بر سرقت از منزل، در محدوده شهرک غرب و سرقت میلیونی از این خانه، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران این کلانتری قرار گرفت.
وی افزود:در بررسی های انجام شده از سوی ماموران و همچنین بررسی فیلم های ضبط شده توسط دوربین مداربسته، چهره یک سارق که پس از بالا رفتن از دیوار خانه اقدام به سرقت کرده بود، مشاهده شده و مشخصات آن در اختیار ماموران گشت های انتظامی قرار گرفت.
رییس کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب تصریح کرد:با توجه به حساسیت موضوع، گشت های انتظامی این کلانتری سرکشی های خود را از محله های این محدوده بیشتر کردند تا این که شب گذشته در یکی از گشتزنی ها، ماموران فردی را که در حال بالا رفتن از دیوار یک خانه ویلایی در یکی از کوچه های این محدوده بود، مشاهده کرده و در یک اقدام ضربتی او را دستگیر کردند.
سرهنگ کفراشی ادامه داد:سارق که دستپاچه شده بود سعی کرد با اظهارات ضد و نقیض خود از مهلکه بگریزد که موفق نشده و به کلانتری منتقل شد و تحت بازجویی های انجام شده به هشت فقره سرقت از منازل شهروندان با همدستی ۲ سارق دیگر اعتراف کرد.
وی اضافه کرد:متعاقبا با راهنمایی و اعتراف های متهم ۲ سارق همدستش نیز در مخفیگاه هایشان بازداشت شده و هر سه در بازجویی های انجام شده به سرقت  ۱۰۰ میلیون ریالی از منزل این شهروند نیز اقرار کردند.
سرهنگ کفراشی خاطر نشان کرد: سارقان، منازلی را برای سرقت انتخاب می کنند که از لحاظ فیزیکی استانداردهای ایمنی رعایت نشده است لذا ضروری است شهروندان با رعایت نکات ایمنی فرصت سرقت را از سارقان سلب کنند.
انتهای پیام/
۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=155906

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x