تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
0

طرح فروش استثنایی ایرانخودرو برای ۲۰۶ بار دیگر اجرایی شد + جدول

  • کد خبر : 155605
  • 30 مرداد 1395 - 17:15

گروه صنعتی ایرانخودرو ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت اعلام کرد که شرایط فروش اعتباری پژو ۲۰۶ تیپ ۲ را از ساعت ۹ صبح روز شنبه مورخ ۳۰ مردادماه سال جاری لغایت ۳۱ شهریورماه و یا تا زمان تکمیل ظرفیت آغاز خواهد کرد.

پیش از این مصطفی خان کرمی، معاون بازاریابی و فروش ایرانخودرو از شرایطی استثنایی برای فروش پژو ۲۰۶ تیپ ۲ خبر داده بود که با پیش پرداخت‌های حدودا ۱۱ میلیون تومانی و ۱۳ میلیون تومانی با اقساط بلند مدت به مشتریان عرضه شده بود. نکته جالب این طرح را می‌توان از زبان مصطفی خان کرمی، تکرار نشدنی بودن آن توصیف کرد، ولی حالا بار دیگر شاهد فعال سازی این طرح برای عرضه پژو ۲۰۶ تیپ ۲ به مشتریان هستیم.
در این طرح فروش، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ در رنگ‌های متنوع خاکستری، سفید، مشکی، نقره‌ای، گیلاسی، آبی متالیک و قرمز دو پوششه با قیمت نقدی ۳۲ میلیون و ۶۷۳ هزار تومانی به مشتریان عرضه خواهد شد که هم می‌توان با پیش پرداخت ۱۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی و هم با پیش پرداخت ۱۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی سفارش خود را در نمایندگی‌های مجاز این شرکت به ثبت رساند.
اول از همه اگر به هنگام ثبت نام مبلغ ۱۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی را به عنوان پیش پرداخت انتخاب کنید، نمایندگی‌های ایرانخودرو برای شما مبلغ اقساط ۴ میلیون و ۳۰۷ هزار تومانی را تعیین خواهد کرد که با نرخ سود ۱۶ درصد، در قالب ۶ چک ۶ ماهه باید پرداخت شود، یعنی هر ماه مبلغی حدودا ۷۱۸ هزار تومان.
ثبت نام با پیش پرداخت ۱۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی هم مبلغ اقساطی ۴ میلیون و ۹۹۷ هزار تومانی برای هر ۶ ماه یک بار دارد که همچون طرح اول، می‌بایست در قالب ۶ چک ۶ ماهه با نرخ سود ۱۹ درصد پرداخت شود. یعنی هر ماه حدودا ۸۳۲ هزار تومان.
موعد تحویل در هر دو طرح مذکور هم آبان ماه و آذرماه سال جاری عنوان شده است که به ترتیب برای پیش پرداخت ۱۳ میلیون و۳۰۰ هزار تومانی سود مشارکت ۲۰۰ هزار تومانی و ۳۰۰ هزار تومانی و همچنین برای پیش پرداخت ۱۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی، تحویل در آبان ماه سود مشارکت ۱۸۰ هزار تومانی و در آذرماه سال جاری سود مشارکت ۲۷۰ هزار تومانی خواهد داشت.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=155605

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x