تاریخ : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
0

سپاه یک «مفسد اقتصادی» و مدیر چند گروه تلگرامی را دستگیر کرد

  • کد خبر : 155333
  • 29 مرداد 1395 - 1:44
سپاه یک «مفسد اقتصادی» و مدیر چند گروه تلگرامی را دستگیر کرد

مسئول روابط‌عمومی سپاه نینوا استان گلستان از دستگیری یکی از مفسدان اقتصادی در استان و همچنین بازداشت یکی از عناصر وابسته به بیگانگان که در فضای مجازی فعالیت ضددینی داشت، توسط معاونت اطلاعات سپاه نینوا خبر داد.

به گزارش«کمال مهر»؛، روابط‌عمومی سپاه نینوای استان گلستان از دستگیری یکی از مفسدان اقتصادی در این استان خبر داد.سیدمهدی حسینی‌تبار گفت: معاونت اطلاعات سپاه نینوا چندی پیش فردی که در شبکه‌های فضای مجازی اقدامات ضددینی انجام می‌داد را، شناسایی و بازداشت کرد.

مسئول روابط‌عمومی سپاه نینوا استان گلستان تصریح کرد: این خانم که با هویت معلوم به‌عنوان مدیر اصلی گروه‌های تلگرامی و زیر نظر عناصر خارجی اقدام به انتشار مطالب توهین‌آمیز علیه مقدسات، ائمه اطهار(ع) و نظام می‌کرد، توسط معاونت اطلاعات سپاه نینوا گلستان بازداشت شد.

حسینی‌تبار افزود: معاونت اطلاعات سپاه نینوا گلستان این خانم ۳۳ ساله را به‌دلیل فعالیت گسترده در ۵ گروه تلگرامی که به‌طور سازمان یافته و هماهنگ اقدام به انتشار مطالب فوق، در راستای تحقق اهدام شوم دشمنان نظام می‌کرد، شناسایی و دستگیر و تحویل مقامات قضایی کرد.

مسئول روابط‌عمومی سپاه نینوا استان گلستان در ادامه همچنین از دستگیری یکی از مفسدان اقتصادی استان نیز توسط این معاونت خبر داد.

وی اظهار داشت: این فرد که دارای ۲ سیلو و کارخانه بزرگ آرد در استان بود و جرائم و تخلفات متعددی در حوزه آرد و گندم مرتکب شده بود، توسط معاونت اطلاعات سپاه نینوا گلستان شناسایی و بازداشت و تحویل مقامات قضایی شد.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=155333

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x