تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

آخرین وضعیت ارتش سوریه در “جنوب حلب” + نقشه و جزئیات

  • کد خبر : 155096
  • 27 مرداد 1395 - 23:06
آخرین وضعیت ارتش سوریه در “جنوب حلب” + نقشه و جزئیات

نقشه تحولات میدانی جنوب غرب حلب نشان می دهد که تروریست های تکفیری در وضعیت بسیار بدی قرار دارند.

به گزارش  گروه سیاسی«کمال مهر»؛ نقشه تحولات میدانی جنوب غرب حلب نشان می دهد که تروریست های تکفیری در وضعیت بسیار بدی قرار دارند.

آخرین وضعیت ارتش سوریه در

ارتش سوریه در محور جنوب غرب حلب تلاش می کند تا تروریست های جیش الفتح را زمینگیر کند و نقاط استراتژیک را بازپس بگیرد. طبق آخرین نقشه میدانی ارتش سوریه کمتر از ۳ کیلومتر تا محصور کردن تروریست های تکفیری در جبهه جنوب استان “حلب” فاصله دارد.

آخرین وضعیت ارتش سوریه در

پیروزی ارتش سوریه، حزب الله و نیروهای دفاع وطنی این کشور در “راموسه” ، به معنای یک شکست راهبردی در جنوب حلب برای تروریست های تکفیری است.رسانه های منطقه گزارش می دهند که تروریست ها در یک هفته گذشته قصد داشتند تا از دو محور خود را به دروازه های حلب نزدیک کنند. محور اول از سمت شمال غرب و از طریق منطقه «جمعیت الزهرا» و محور دوم از سمت جنوب و از راه کارخانه سیمان در منطقه «راموسه» هرچند این تلاش ها در نهایت ناکام بوده و هیچ تغییری بر روی زمین ایجاد نشد.

تصرف کارخانه سیمان در جنوب شهر “حلب” از اهمیت ویژه ای برای تروریست ها برخوردار است؛ چرا که هم اکنون این منطقه از مراکز مهم ارتش و نیروهای مقاومت به حساب می آید.

چنانچه تروریست های تکفیری جیش الفتح موفق به تسلط بر کارخانه سیمان بشوند راه باز شده توسط تروریست ها به سمت شرق حلب امن خواهد شد و در حقیقت شکست محاصره حلب کامل می شود.

اما در ۴۸ ساعت گذشته  با تسلط ارتش سوریه و نیروهای مقاومت بر کارخانه سیمان و نیز ساختمان های “پروژه ۱۰۷۰ ” راه بازشده توسط تروریست ها به سمت شرق حلب عملا کارایی لازم را نداشته و برای استفاده آنها ایمن نیست.

در مجموع بخش مهمی از نبرد سرنوشت ساز حلب به جبهه جنوب این استان ارتباط دارد که تاکنون ارتش سوریه موفقیت های قابل قبولی در این منطقه داشته است.

گزارش از محمد زرچینی

انتهای پیام/

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=155096

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x