تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
0

تیپ این روزهای بهنوش بختیاری با موهای هویجی +تصویر

  • کد خبر : 154928
  • 26 مرداد 1395 - 20:26
تیپ این روزهای بهنوش بختیاری با موهای هویجی +تصویر

این روها بهنوش بختیاری تئاتر سه خواهر و دیگران را روی صحنه دارد. وی در این نمایش با ظاهری جالب و موهایی هویجی نمایان می شود.

 «کمال مهر»؛   اجرای نمایش «سه خواهر و دیگران» به نویسندگی و کارگردانی حمید امجد یکشنبه سوم مرداد ماه با تقدیر از استاد مرتضی کاخی چهره صاحب نام عرصه ادبیات ایران در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر آغاز شد.
سعیده آبشناسان تهیه کننده نمایش «سه خواهر و دیگران» در پایان اجرای اول این اثر نمایشی خطاب به تماشاگران گفت: بالاخره بعد از سه ماه تلاش همه عوامل اجرایی امشب شاهد اولین اجرای نمایش « سه خواهر و دیگران » بودیم. به هر ترتیب این باعث افتخار ماست که آقای حمید امجد بعد از ۱۲ سال دوری از صحنه‌های تئاتر، به این عرصه بازگشته که همین جای تبریک و افتخار فراوان دارد.

حمید امجد نویسنده و کارگردان نمایش «سه خواهر و دیگران» نیز با تقدیر از حضور پرتعداد تماشاگران در اولین اجرای این اثر نمایشی بیان کرد: در بسیاری از کشورها وقتی نمایشی روی صحنه می‌رود، آن نمایش تا چند شب اول اجرا مسائل و مشکلات خاص خود را دارد که بر همین اساس معمولا تماشاگران سختگیرتر صبر می‌کنند تا بعد از گذشت چند اجرا، نسبت به دیدن نمایش مورد نظر خود اقدام کنند.
او ادامه داد: برخی از تماشاگران هم هستند که از طریق نقد، رسانه‌ها و جراید متوجه اجرای یک اثر نمایشی می‌شوند اما آن دسته از تماشاگرانی که در شب اول اجرای نمایش به تالار مراجعه می‌کنند به اعتقاد من تماشاگران خاص‌تری هستند که برای خودِ تئاتر می‌آیند و این جای تقدیر و سپاس فراوان دارد که دوست دارم امشب به شما عزیزان اعلام کنم.
این نویسنده و کارگردان تئاتر ادامه داد: امشب در میان ما فردی حضور دارد که با «جهان ویژه خاص» خود شخصیتی چند وجهی و ارزشمندی است. امشب در میان استاد دکتر مرتضی کاخی حقوقدان، ادیب و شعرشناس صاحب نام کشورمان حضور دارد که خوشحالیم در اولین اجرای نمایش «سه خواهر و دیگران» در خدمت این هنرمند بزرگوار هستیم.
نمایش «سه خواهر و دیگران» به نویسندگی و کارگردانی حمید امجد هر روز ساعت ۱۹:۳۰ با بازی افشین هاشمی، ریحانه سلامت، معصومه رحمانی، مارال آتشی، رامین سیاردشتی، علیرضا ناصحی، داریوش موفق، محسن حسینی، پیام امیرعبدالهیان، سام کبودوند، بهنوش بختیاری، جمشید جهانزاده در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر به صحنه می‌رود

منبع: رکنا

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=154928

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x