تاریخ : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
0

واکنش عجیب مایلی کهن به قهرمانی کیانوش رستمی

  • کد خبر : 154674
  • 25 مرداد 1395 - 1:11
واکنش عجیب مایلی کهن به قهرمانی کیانوش رستمی

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی گفت: متاسفم که پول این مملکت بصورت میلیاردی به جیب امثال کی روش می رود و مدل های با ارزش را امثال کیانوش و سهراب مرادی می آورند.

«کمال مهر»؛محمد مایلی کهن درباره آخرین بازی تیمش برابر راه آهن تهران که روز گذشته برگزار شد اظهار داشت: به هر حال بازی مساوی شد و دو امتیاز خانگی را از دست دادیم اما از بچه ها راضی هستم زیار همه تلاش خودشان را کردند و همه می دانند که ما دیر شروع کردیم اما با این حال من از تیمم راضی هستم و البته در بازی با تیم اراک بیشتر از آنها راضی بودم.

وی در باره تماشاگران انزلی گفت: فضای خیلی خوبی روی سکوها حاکم بود و اشعار زیبایی سر می دادند و بدون کوچکترین بی احترامی بازی برگزار شد. این تماشاگران بسیار فهیم هستند و من ممنون آنها هستم. به نظرم همه ما دیروز از فوتبال لذت بردیم و هرف مان هم همین است که در کنار هم از فوتبال لذت ببریم. حتی در یک صحنه وقتی بازیکن حریف روی زمین افتاده بود بازیکن ما توپ را به بیرون زد و ما در جلسات روی این نکات خیلی تاکید داریم و البته در تمام دنیا این اتفاقات رخ می دهد.

مایلی کهن در پاسخ به این سوال که ایا قصد ندارد بازیکنش که چنین اقدام جوانمردانه را نجام داده تشویق کند گفت: این اتفاقات در دنیای فوتبال رایج است. ما نباید یکبار از در دروزاه عبور نکنیم و یکبار از سوراخ سوزن.برای ما در انزلی معیارهای اخلاقی در اولویت قرار دارد.

سرمربی اسبق تیم ملی ایران درباره تاخیر کی روش در حضور در اردوی تیم ملی در ایتالیا بیان داشت: درباره این آقا به اندازه کافی صحبت کرده ایم.فقط متاسفم که در این مملکت یک نفر پیدا نمی شود جلوی گردن کلفتی های این مربی را بگیرد و اجازه گردن کشی به او ندهد. بعد از ۵ سال برای فوتبال ما چه کرده که حالا اینگونه نازش را می خرند؟ تا کی روشی پور ها و دارودسته کی روش در این فوتبال هستند وضع به همین منوال است.

وی در ادامه افزود: عده ای در ماجرای این مربی به فوتبال ما خیانت کردند چون او را به گونه ای به جامعه ما معرفی کردند که انگار ناجی است.فوتبال ما استعدادهای فراوانی دارد اما زد و بندها اجازه نیم دهد پیشرفت کنیم.

مایلی کهن اضافه کرد: جا دارد به بچه های المپیکی خسته نباشید بگویم.به حاج علی آقای مرادی تبریک می گویم. به سهراب و کیانوش عزیز که افسانه رستم و سهراب را زنده کردند. به تفتیان عزیز که در صد متر شاهکار کرد و عابدینی عزیز که با تمام کمبودها ساخت و برای کشورش از جان مایه گذاشت. به بانوان تیرانداز نیز خسته نباشید می گویم.امیدوارم بهداد عزیز نیز برای ایران مدال بیاورد و کشتی و تکواندو نیز بتوانند مدالهای رنگارنگی  را بیاورند.

وی تبریک دیگری را به باشگاه سپیدرود رشت گفت و اضافه کرد: تیم خوب سپیدرود رشت در شیراز برابر تیم قابل احترام فجر شهید سپاسی نتیجه ای خوب گرفت و باید به همه اعضای این تیم و مربی جوان شان آقای نظرمحمدی تبریک و خسته نباشید گفت.امیدوارم روند خوب این تیم ادامه داشته باشد.

مایلی کهن در پایان گفت: متاسفم که پول این مملکت بصورت میلیاردی به جیب امثال کی روش می رود و مدل های با ارزش را امثال کیانوش و سهراب مرادی می آورند. یک نفر هم نیست بگوید این آقای کی روش برای فوتبال ما چه کرده است و آقایان مسئول هم بجای آنکه رییس او باشند مرئوس او هستند.خودشان را کوچکتر از کی روش می دانند و چون در مناصب بزرگ نبوده اند جرات برخورد با این مربی را ندارند.

۰ ۰ رای ها
رأی دهی به مقاله
لینک کوتاه : https://kamalemehr.ir/?p=154674

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
0
افکار شما را دوست دارم، لطفا نظر دهیدx
()
x